Mijn Communities
Help

Proces Medewerkerdossier laten verwijzen naar het personeelsdossier (niet salarisdossier)

door Rianne van der Linden
Status: Bestaat al

Binnen Mijn Youforce kunnen medewerkers zowel het salarisdossier als het medewerkerdossier bekijken.

Echter, wanneer de medewerker klikt op het proces Medewerkerdossier, dan wordt hetzelfde scherm geopend dan wanneer je klikt op het proces Salarisdossier. In beide gevallen kom je namelijk eerst op het tabblad Salarisdossier terecht en moet je daarna nog zelf doorklikken naar het tabblad Personeelsdossier. 

RiannevanderLinden_0-1702999526977.png

RiannevanderLinden_1-1702999592791.png

 

Voor een medewerker verwarrend: waarom twee verschillende processen die naar exact hetzelfde scherm leiden. 

 

Het zou mooier zijn als je het proces Medewerkerdossier rechtstreeks kunt leiden naar het tabblad Personeelsdossier. En het proces Salarisdossier naar het tabblad Salarisdossier.

1 Opmerking
Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Bestaat al

Hallo Rianne, 

 

Aangezien Mijn youforce zowel een applicatieweergave heeft, hebben we drie processen om naar dossier te navigeren. 
We hebben het proces 'medewerkerdossier'. Hier kom je binnen op salarisdossier en kan je natuurlijk navigeren naar Personeelsdossier. Deze is bijvoorbeeld aangemaakt om maar 1 tegel te hoeven tonen op de applicatieweergave. 

 

Voor klanten met de procesweergave, zou ik het volgende willen aanraden:
1. Verwijder het proces 'medewerkerdossier'

2. Voeg het proces personeelsdossier toe 

3. Voeg het proces salarisdossier toe (deze heb je al toegevoegd). 

 

Als men dan op salarisdossier klikt, komt diegene terecht in salarisdossier. Klikt men op personeelsdossier dan komt men binnen op personeelsdossier. 

 

Groeten Lotte