Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Autorisatie voor Report Builder niet via Self Service laten verlopen (SLSR-I-627)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Wanneer een medewerker toegang moet krijgen tot report builder om bepaalde rapporten te benaderen, maar deze medewerker heeft binnen Self Service niet een extra rol, dan krijgt deze medewerker (vanwege de autorisatie op het onderdeel BI-reporting) toch een extra rol binnen Self Service: Individuele bevoegdheden.


Deze rol doet helemaal niets binnen Self Service maar je komt er als medewerker wel als eerste terecht wanneer je Self Service opstart. Het zorgt dus voor verwarring.


Eigenlijk zou deze rol - die verder geen betekenis heeft binnen Self Service - niet zichtbaar moeten zijn binnen Self Service. De knop Individuele bevoegdheden moet in dat geval niet getoond worden.

4 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: SLSR-I-627
door Remco te Ronde

Hoi @Anonymous (en anderen die gestemd hebben),

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen het bericht Youforce Cleanup ideeën zullen meerdere Visma|Raet collega's de aankomende tijd helpen in de beoordeling van de ideeën.

 

En dit idee kan het beste worden beoordeeld door mijn collega's die verantwoordelijk zijn voor zowel Report Builder als het nieuwe Visma Reporting. Daarom heb ik het verplaatst naar die community zodat een van mijn collega's het idee verder kan beantwoorden.

Angela Heins
CHAMPION *
door Angela Heins

Goed idee

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk