Mijn Communities
Help
Gerdine
CHAMPION *

Aanpassing navigeren formulieren in Mijn Youforce

door Gerdine
Status: Afgewezen

Via Mijn Youforce opent een nieuw tabblad met Formulieren. Wanneer je dan een formulier selecteert, kun je via de button Lijst weer navigeren naar andere formulieren. 

 

Echter, zodra je naar Rubrieken toekennen gaat in het formulier, kun je niet meer terug naar de lijst met formulieren. Je moet dan dus weer naar Mijn Youforce terug om een nieuw tabblad Formulieren te openen. Dit zelfde geldt ook voor dialogen. 

 

Hierdoor wordt je als beheerder gedwongen om te navigeren naar Self-Service ipv Formulieren om fijn te kunnen werken als beheerder in dialogen en formulieren. Graag wil ik vanuit tabblad Formulieren - Toekennen rubrieken, altijd terug kunnen naar de lijst formulieren. Dit geldt ook voor venster Dialogen. 

 

 

2 Opmerkingen
Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek (Bijgewerkt ‎27-11-2023 18:52 door Gea Bussink-Veerbeek )

Ook in Self Service wil je terug kunnen naar de lijst zonder eerst weer via beheer naar formulieren te navigeren. Dit is een oude wens in de community: Terugknop bij inhoud formulier, dialoog en rubriek... - Visma Community

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste @Gerdine,

 

Met Mijn Youforce procesgedreven hebben we natuurlijk het makkelijk gemaakt om Formulieren en Dialogen naast elkaar open te hebben. Jouw wens om dit ook toe te voegen binnen die functionaliteiten is zeker het onderzoeken waard. Voor de overzichtelijkheid wil ik je alleen vragen om dat toe te voegen als specificatie onder dit idee. Deze bestaat al langer en heeft ook al meer kudo's verzameld.

 

Ik verander de status van dit idee dan ook in afgewezen enkel en alleen om die reden.