Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Alle identificerene data voor bijlage van personeelsdossier kunnen opgeven in Self Service (SLSR-I-10)

door Anonymous (Bijgewerkt ‎29-12-2022 15:22 door Bastiaan Friederichs VISMA )
Status: In onderzoek

In Self Service kun je een bijlage direct toevoegen aan het digitale personeelsdossier. De data die je mee kunt geven voor het wegschrijven is echter zeer beperkt. Graag zouden we dezelfde informatie kunnen meegeven aan een document voor het personeelsdossier, die je ook kunt meegeven bij het handmatig toevoegen van een document aan het personeelsdossier  (omschrijving, datum ingang, datum einde ed.).

 

4 Opmerkingen
Gea Bussink-Veerbeek1
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek1

Dat is al heel lang een grote wens van ons die we al diverse keren ter sprake hebben gebracht bij Raet. Kon ik nu maar extra stemmen indienen 😉 .

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Is dit niet dezelfde als OTHR- I-20

Gea Bussink-Veerbeek1
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek1

Bij OTHR-I-20 is me niet duidelijk of dat bij het uploaden van documenten in de applicatie Digitaal Dossier gebeurt of vanuit Self Service. Dit idee is expliciet voor het meegeven van metadata bij het opslaan van documenten vanuit een Self Service Workflow.

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: In onderzoek

De status van dit idee is geüpdatet naar ‘In onderzoek’ en er is een relevant label toegevoegd. Reden hiervoor is dat we in 2022 volop zijn begonnen met Youforce clean up ideeën. Voor Self Service hebben we meer dan 600 verschillende ideeën bekeken en beantwoord.

 

Via ‘Nieuws’ verstrekken we regelmatig informatie over de ontwikkelingen van Self Service, zoals in de laatste 4e Algemene update PD Self Service.

 

Om een weloverwogen antwoord te kunnen geven op dit idee combineren we dit met vergelijkbare ideeën met hetzelfde label. Voorbeelden van deze categorieën zijn:

  • Autorisatie en roltoewijzing
  • E-mail
  • Inzet formulier
  • Koppeling Personeelsdossier

 

We zullen de aankomende maanden gaan bepalen of we een dergelijke categorie kunnen toevoegen aan de roadmap voor Self Service. Zodra we dat hebben bepaald zullen we dit idee een definitieve status geven. Dit kan dus zowel ‘realisatie waarschijnlijk’ worden maar ook ‘afgewezen’.