Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Autorisatieprofiel MGR moet niet mogelijk zijn i.c.m. eindgebruiker waar "persoonsnummer manager" ontbreekt (SLSR-I-56)

door Anonymous
Status: Afgewezen

Wanneer de eindgebruiker zonder "persoonsnummer manager" is vastgelegd zou het toekennen van een autorisatieprofiel met verbijzondering MGR niet mogelijk moeten zijn. Dit ter voorkoming van problemen/afwijkingen in verdere doorwerking van autorisaties ten opzichte van via Beaufort ingebrachte managers. (Bijvoorbeeld de benodigde autorisatie om vervanging in te kunnen stellen met deze gebruiker)

1 Opmerking
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste ''Anomyous'',

 

Het is een erg oud idee waar ik op basis van Youforce Cleanup ideeën op reageer.

 

Vanuit Visma|Raet vinden wij ook dat zo veel mogelijk rollen vanuit de organisatiestructuur van HR Core Beaufort moeten worden aangestuurd.

 

Maar er zijn soms uitzonderingen waarbij organisaties toch handmatig een activiteitenprofiel MGR aanmaken. Denk bijvoorbeeld aan een test-manager account of soms een manager/MGR account in een Self Service Sandbox omgeving waar geen actieve/regelmatige aanlevering vanuit HR Core Beaufort is. We kunnen dit dus niet volledige ''verbieden''. Daarom markeer ik het idee als 'afgewezen'.