Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Digitaal ondertekenen - digitaal ondertekenen in workflow zonder keuze van gebruiker (SLSR-I-414)

door Anonymous
Status: Gerealiseerd

Sinds de release van 11-2018 is het mogelijk om digitaal te ondertekenen in de workflow. Als je deze functionaliteit als beheerder inricht dan verschijnt er voor de gebruiker een keuzescherm. In dit keuzescherm kan de gebruiker kiezen voor:

  • ''Verzend voor handtekening op '"Bach signing'' pagina'' of
  • ''Verzend nu voor ondertekening''

Het zou wenselijk zijn dat als ik als beheerder kies voor digitaal te ondertekenen in de workflow dat dit scherm niet verschijnt. De gebruiker in de workflow zou nimmer naar "Bach signing'' pagina moeten gaan, maar altijd direct naar het scherm waar e-mailadres en telefoonnummer ingevoerd moeten worden.

4 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Batchsigning is niet wenselijk en zegt een medewerker helemaal niets. Nu kan hij wel kiezen, zou niet moeten

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Batch sign voor de medewerker is inderdaad niet handig, maar ik zou onze directeuren (die namens onze organisatie) wel de keuze willen geven.
Nu is het zo aangepast dat zij deze keuze niet meer kunnen maken helaas.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Reactie op M.M. van der Aar-Koot:

Helemaal mee eens. De aantallen te ondertekenen mutaties bij onze directeuren is dusdanig groot dat het erg storend is dat zij nu niet meer de mogelijkheid hebben om te kiezen voor batch signing.

Graag zo snel mogelijk deze optie voor directeuren / managers weer terugbrengen!

door Daniel_van_Bendegem
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Ik realiseer mij dat ik reageer op een idee dat niet recent is ingediend. Inmiddels is veel van de digitale handtekening al aangepast. In de workflow definitie is er nu een optie om aan te geven of de handtekening via de workflow gaat of via batch signing. Dit kan per activiteit in de workflow verschillend worden ingesteld. Zo kunnen medewerkers een document via de workflow tekenen. Maar kunnen andere medewerkers zoals de directeur het document via de Batch Signing tekenen.

 

Omdat dit inmiddels gerealiseerd is sluit ik dit idee af.