Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Eindgebruikers die niet meer in dienst zijn kunnen verwijderen (SLSR-I-268)

door Former Member
Status: Afgewezen

De tabel Eindgebruikers (Beheer - Gebruikersdefinitie - Eindgebruikers) is bij ons heel lang (327 regels). Er zijn maar 135 eindgebruikers actief. Ik wil graag de inactieve eindgebruikers zelf kunnen verwijderen omdat dit voor vervuiling zorgt en volgens mij wordt het systeem er ook niet sneller van. Graag dit mogelijk maken.

3 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik zou er ook heel blij van worden als dat mogelijk gemaakt wordt. Er zit wel een 'maar' aan: in de historie van de Workflows zijn deze namen ook vastgelegd. Ik  wil wel dat geborgd wordt dat ik ook over een paar jaar nog kan zien wie de mutatie heeft ingediend/goedgekeurd/enz.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Aanvullend: Dit zou volgens mij ook automatisch moeten kunnen op basis van Youforce. Als een Youforce-account niet meer bestaat kan de eindgebruiker ook geschoond worden.

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste Former Member,

 

Op dit oude idee vanuit 2017 had Anonymous al inderdaad een juiste reactie gegeven. De gegevens zijn nodig  om de historie goed op te slaan. Daarnaast zijn wij van mening dat als je steeds meer roltoewijzigingen vastlegt in HR Core Beaufort je niet vaak handmatig iets hoeft te doen in de tabel 'eindgebruikers'. Daarom wordt dit idee 'afgewezen'