Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Formulier na 'start' direct logging vullen (SLSR-I-3)

door Former Member
Status: Afgewezen

Als een formulier niet geheel wordt ingevuld maar de invuller kiest ervoor om het formulier op te slaan en later verder te gaan dan is in de logging niet duidelijk wie het formulier verder in moet vullen, de gehele lijst van van geautoriseerde wordt dan getoond en dit leid tot verwarring. Als direct wordt opgeslagen wie het formulier heeft gemaakt is dit probleem uit de wereld.

5 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Joan, Ik kan mij hierin vinden maar soms kijkt men alleen uit nieuwsgierigheid, willen het ook niet opslaan om later verder te gaan. Een melding of het formulier verwijderd moet worden zou ik ook fijn vinden.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Het is mogelijk om via een java script de datum van aanmaak in het formulier te zetten. dit veld kan je dan zichtbaar maken voor PSA.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Eelco, de datum van aanmaak is op zich niet zo heel erg belangrijk. Probleem is meer dat je niet ziet wie het formulier ten onrechte heeft opgeslagen waarna het een openstaande taak wordt bij meer mensen dan alleen de persoon die het formulier ten onrechte heeft opgeslagen

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Hoi Eelko, dat zou kunnen echter, het gaat om de ingelogde gebruiker. Stel 30 directeuren hebben rechten voor deze flow met deze populatie medewerkers en een willekeurig iemand besluit het deels ingevulde formulier op te slaan ipv te verzenden.

Dan zie je niet meer WIE het formulier heeft ingevuld.

Door het standaard mechanisme te gebruiken van HR Self Service, het vast leggen WIE op WELKE knop klikt dan ben je er. Dus iets eerder in de software de logging triggeren thats all.

Hoop eea verduidelijkt te hebben, bel of mail me anders gerust.

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste @Former Member ,

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen zijn we bezig met 'Youforce clean up ideeën'. Dit betekent dat we voor de oudere ideeën van Self Service bekijken of dit aansluit bij 'De weg naar innovatie'. Op basis van deze focus, in combinatie met de weinige stemmen/kudo's op dit idee hebben we de status gewijzigd naar 'afgewezen'.