Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Formulieren naar medewerker sturen (bulk) (SLSR-I-271)

door Anonymous
Status: Gerealiseerd

Het zou handig zijn als je in 1 keer voor een populatie medewerkers een formulier kunt klaarzetten in Self Service. De medewerker ziet dan in de map 'te doen' dat er een formulier klaarstaat, welke afgehandeld moet worden.

4 Opmerkingen
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Hoi @Anonymous ,

 

In het kader van Youforce Cleanup ideeën reageer ik nu pas op jullie idee van 2017. 

 

Maar inderdaad de door jou gevraagde functionaliteit is mogelijk via de in 2019-07 geleverde functionaliteit ''actief signaal start workflow''. In de handleiding van HR Core Beaufort Online staat de werking beschreven. Met een eigen rubriek kan je via een ''trucje'' inderdaad zo voor een gewenste groep een actief signaal een workflow laten starten.

 

Kom je er op basis van de handleiding niet uit vraag gerust ondersteuning via een Visma|Raet consultant.

peterdevette
CHAMPION *
door peterdevette

Remco, fijn om te horen dat het gerealiseerd is voor HR Core Beaufort Online, maar ik denk dat de HRCore Education gebruikers hier niet mee geholpen zijn

Remy Chambone
CONTRIBUTOR **
door Remy Chambone

Hier heeft HR Core Education niets aan. Wel leuk voor de klanten van Beaufort natuurlijk 🙂

 

door Remco te Ronde

Beste @peterdevette en @Remy Chambone,

 

Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd op jullie reactie van afgelopen juni.

 

Het is inderdaad fijn dat wel mogelijk voor HR Core Beaufort maar niet voor organisaties die werken met HR Core Education. Als het goed is zijn jullie inmiddels geïnformeerd over het artikel HR Core Education maakt plaats voor Visma.net HRM & Payroll. Daarin leggen mijn collega's uit dat voor primair- & voortgezet onderwijs  alle focus gelegd in de nieuwe oplossing met Visma.net

 

Daarom wordt er dus aan de functionaliteit voor bulk-formulieren (zoals dit idee vraag) in Self Service voor HR Core Education niets meer aangepast.

 

Hopende jullie alsnog voldoende geïnformeerd te hebben.