Mijn Communities
Help
mcheung
CONTRIBUTOR ***

Kostenplaats toevoegen op formulier en mee muteert met een overplaatsing

door mcheung (Bijgewerkt ‎24-10-2023 10:30 door Christiaan Sluis VISMA )
Status: In onderzoek

Het zou voor ons heel fijn zijn als je een kostenplaats rubriek kan toevoegen op het overplaatsing formulier en dat deze mee muteert met de afdelingsoverplaatsing. 

6 Opmerkingen
door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Nieuw

Beste @mcheung,

 

Dankjewel voor je idee. Ik heb twee vragen om zeker te weten dat ik je wens goed begrijp:

  1. Gebruiken jullie geen gekoppelde loonverdeling vanuit Beaufort (obv Inzet of Contractgegevens)?
  2. Als je de kostenplaatsen vanuit Loonverdeling handmatig toevoegt vanuit rubrieken B1131x, B1132x, B1133x, B1134x (en eventueel B1135x), waarbij de x staat voor een getal of letter om het volgnummer loonverdeling vast te leggen. Dan kunnen jullie hier nog niet mee uit de voeten?

Als bovenstaande allebei met Nee beantwoord worden, wil je dan verder toelichten wat je bedoelt? Alvast bedankt!

mcheung
CONTRIBUTOR ***
door mcheung

@Chris 1 gebruiken wij wel. het is gekoppeld aan de inzet. echter kun je enkel de kostenplaats tonen van waar de medewerker opzit met de huidige inzetregel. echter als ik het overplaats naar afdeling B zou ik de kostenplaats van afdeling B willen zien op het formulier.

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Nieuw

@mcheung,

 

Begrijp ik dan goed dat je in de HRSS mutatie (in het inzetformulier of elders) wilt zien welke kostenplaats bij de afdeling/OE hoort van die inzetregel? Zonder het te beïnvloeden maar om slechts om te zien? Of wil je het ook gebruiken voor andere gegevens zoals templates? Daar leent de Inzet zich niet bij uitstek voor, maar ik hoop hiermee je totale vraag/wens verduidelijken zodat we dit goed kunnen afwegen.

mcheung
CONTRIBUTOR ***
door mcheung

@Christiaan Sluis Het gaat om het overplaastingsformulier. hier kun je een nieuwe afdeling kiezen waar de mw naar toe wordt verplaatst. in ons ziekenhuis wordt er voornamelijk gekeken naar en kostenplaats. om verwarring te voorkomen en zeker te weten dat het om de juiste afdeling gaat waar de mw naar toe wordt overgeplaatst is het fijn om de nieuwe kostenplaats ook te tonen. 

 

is het zo duidelijk?

door Christiaan Sluis

@mcheung, dankjewel voor de toelichting. Het is nu inderdaad duidelijk dat het gaat om het tonen (of kunnen ophalen) van de kostenplaats die aan een organisatorische eenheid is gekoppeld.

 

Ik heb de status aangepast naar In onderzoek in afwachting van verdere analyse.

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: In onderzoek