Mijn Communities
Help
Paul Wevers PZC
CONTRIBUTOR ***

OE wijziging en vacatures omzetten

door Paul Wevers PZC
Status: Afgewezen

Wij hebben nieuwe OE's gekregen voor het flexbureau. De vacature aanvragen blijven staan op de oude OE. 

Het is niet mogelijk om op een vacature een afdelingswijziging uit te voeren. De enige oplossing is om de aanvraag op nieuwe te doen en al het werk in W&S.

 

Graag zouden wij de afdeling van de vacature kunnen wijzigen.

2 Opmerkingen
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

In W&S kan ik een afdeling wijzigen of een nieuwe afdeling aanmaken, echter gaat mijn vraag meer als ik vanuit Self Service een kandidaat wil aannemen. Gaat het dan wel goed met de afdeling?

Wij hebben namelijk de OE-structuur niet overgenomen in W&S. Dus dat maakt het misschien wat makkelijker.

In W&S hebben wij afdelingen op doelgroepen aangemaakt. Dat maakt het voor ons als zorginstelling inzichtelijker, omdat de koppeling OE's met W&S niet mogelijk was.

door Daniel_van_Bendegem
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste @Paul Wevers PZC 

 

Bedankt voor het indienen van dit idee. Wij hebben dit intern besproken maar ik moet dit idee afwijzen. 

 

Zoals wij het zien komt dit probleem niet vaak genoeg voor om de functionaliteit te wijzigen. Wij hopen dat de aanvulling van Lieke Sterk Huis hier nog aanvullende verbetering op kan geven. Maar wij zien het niet vaak gebeuren dat een afdeling net veranderd wanneer een nieuwe vacature is uitgezet.