Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Onder Verlof in Self Service kun je Tijd voor Tijd uren bij laten boeken indien je over een periode extra gewerkt heb en deze uren als verlof wilt laten bij schrijven. (SLSR-I-121)

door Former Member
Status: Bestaat al

Hierop zit echter een begrenzing van 24 uur. Dus indien je over een periode van een maand 50 extra hebt gewerkt en deze als verlof wilt opnemen, dien je 3 x dit in te dienen. 2 x 24 en 1 x 2. Er zit namelijk een ingebouwde maximum in het systeem van 24 uur. De redenering van Raet is dat er niet meer dan 24 uur in een dag zit, echter je kunt over een periode boeken en dit hoeft dus niet persé 1  dag te zijn.  Onze organisatie zou graag zien dat deze begrenzing van 24 uur komt te vervallen.

24-8-2016  Begrenzing tijd voor tijd uren boeken.jpg

5 Opmerkingen
Gea Bussink-Veerbeek1
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek1

Het formulier dat wij gebruiken voor het opboeken van meeruren kent deze begrenzing niet. Zit er een controle op dit veld? In dat geval is het een kwestie van de controle verwijderen.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Er zit geen controle op het veld. Alles nagekeken maar niks kunnen vinden.

Gea Bussink-Veerbeek1
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek1

In dat geval zou ik de Helpdesk inschakelen. Het is wel mogelijk. Kijk maar naar mijn voorbeeld.

voorbeeld.JPG

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Vandaag contact gehad met Helpdesk en er is gevonden waarom het niet werkte bij ons. Wij hadden een formuliertype VO en dat moest VM zijn. Aangepast in formulier en nu werkt het juist.

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Bestaat al