Mijn Communities
Help

Overzicht welke mutaties niet toegewezen zijn aan behandelaar

door Rianne van der Linden
Status: Afgewezen

In de declaratiemodule van de Youforce app is het mogelijk om een overzicht op te vragen van alle declaraties die niet konden worden toegewezen aan een behandelaar:

RiannevanderLinden_0-1697722471397.png

 

Een dergelijk overzicht zou ik ook graag willen in Self Service: welke mutaties zijn niet toegewezen aan een behandelaar? 

 

2 Opmerkingen
door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Afgewezen

Hoi @Rianne van der Linden,

 

Je hebt gelijk dat de nieuwe Declaratiemodule van app en desktop erg mooi is! Naast dat het super makkelijk is om declaraties in te dienen is ook deze beheerdersfunctionaliteit een hele prettige om zo "verdwaalde" declaraties inzichtelijk te krijgen.

 

Binnen Self Service werkt onze autorisatie op veel verschillende manieren waardoor het moeilijker is om een "verdwaalde" mutatie te vinden. Doordat er bij veel organisaties professionele gebruikers zijn die veel (of zelfs "totale") autorisatie hebben, zou een dergelijke vraag aan de database niets opleveren. Ik hoop dat je begrijpt dat ik daarom dit idee niet ga verwerkelijken binnen Self Service. Ik hoop dat je met Signalering bij inactiviteit in combinatie met de statistieken openstaande mutaties je onderliggende uitdaging alsnog kan oplossen. Bijvoorbeeld in het tabblad Open mutaties waar je de Doorlooptijd ziet en de SLAoverschrijding (resultaat van Signalering bij inactiviteit).

Ingeborg Ebbers
CONTRIBUTOR ***
door Ingeborg Ebbers

@Christiaan Sluis - dit lijkt mij niet echt een klantvriendelijke oplossing. je zou toch verwachten dat dit op aan andere manier opgelost zou moeten kunnen worden.

Ik ondersteun het verzoek van @Rianne van der Linden.