Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Periodiek signaleren op mutaties die (lang) open staan in Te doen lijst (SLSR-I-436)

door Anonymous
Status: Bekend probleem

Wij zouden graag periodiek willen signaleren aan de medewerkers waarbij er nog 1 of meerdere openstaande mtuaties zijn op de Te doen-lijst.

Nu ontvangt de betrokken medewerker eenmaal een mail (mits ingesteld) dat er iets op zijn Te doen lijst is verschenen. Daarna wordt er niet meer gesignaleerd. Dat zouden wij echter wel graag willen (bv. na 4 weken nog steeds niet verzonden of verwijderd).

1 Opmerking
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Bekend probleem

Beste Anonymous,

 

Het is herkenbaar en behoorlijk vervelend als medewerkers inderdaad lange tijd in 'Te Doen' iets open laten staan. Dit gebeurt inderdaad nog al eens. Maar het gebeurt niet enkel en alleen in Self Service, maar ook met taken/notificaties uit andere onderdelen van Youforce.

 

We gaan daarom geen specifieke aanpassing hiervoor doen in Self Service. De aankomende periode gaat onder andere Self Service gebruik maken van de nieuwe 'notificatie-service'. Het grote voordeel hiervan op termijn is:

  • Direct op de eerste pagina van 'Mijn Youforce' ziet de medewerker alle taken/notificaties in een geopende inbox. Dus ook de Self Service taken
  • In de Youforce app op de smartphone ziet de medewerker ook zijn openstaande Self Service taken

 

De verwachting is dat daarmee beter zichtbaar wordt dat er openstaande taken zijn. Vanzelfsprekend moet de medewerker daarvoor wel inloggen in de Youforce app of op Mijn Youforce. Dus medewerkers die nooit inloggen zullen eventueel nog steeds lastig te bereiken zijn.

 

Alle voortgang over over Mijn Youforce en de nieuwe inbox oplossing is te lezen in de community van het Youforce Portaal.