Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Profielen manager, medewerker en HR prof via een kanaal beschikbaar maken (SLSR-I-63)

door Former Member
Status: Afgewezen

Binnen onze organisatie kun je in SS het profiel manager en medewerker selecteren. Onze HR proffesionals hebben ook toegang maar moeten dit nog steeds doen via een certificaat. wij zouden graag zien dat men tussen 3 rollen kan kiezen al naar gelang de aan jou toegekende autorisatie. Het is daarbij geen probleem als een HR prof, indien hij wil raadplegen in HR core, nog een extra wachtwoord moet invoeren. Deze manier van werken is momenteel een grote dissatisfier onder onze HR proffesionals.

5 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Het creëren van 3 rollen is nog te beperkend. Beter is om zelf rollen aan te kunnen maken voor verschillende gebruikersgroepen.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Hi Saskia,

 

Ik neem aan dat jij het hebt over rollen aan de achterkant. Ik heb het over rollen aan de voorkant. Daar zijn denk ik maar 3 rollen toch of kent jouw organisatie er meer?

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

We herkennen ons in de wens dat medewerkers meer dan twee rollen moeten kunnen hebben. Die leeft ook bij ons. De HR Proff. hoeft niet per se in te loggen middels een certificaat. Ik snap wel dat als het gaat om de SA dat deze dat certificaat nodig hebben om andere werkzaamheden binnen Youforce te kunnen doen (Payroll, Zenden en Ontvangen, etc.)

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

onze HR profs raadplegen alleen en draaien rapportages en moeten nog steeds via certificaat. Ook om een vraag als HR prof in te dienen moeten ze via certificaat. heel omslachtig.

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste @Former Member ,

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen zijn we bezig met 'Youforce clean up ideeën'. Dit betekent dat we voor de oudere ideeën van Self Service bekijken of dit aansluit bij 'De weg naar innovatie'. Op basis van deze focus, in combinatie met de weinige stemmen/kudo's op dit idee hebben we de status gewijzigd naar 'afgewezen'