Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Te vervallen verlof wordt niet minder bij opname in huidig jaar (SLSR-I-112)

door Former Member
Status: Bekend probleem

Als een medewerker in bijv. 2015 nog 20 uur niet heeft opgenomen aan wettelijke verlof dan staat dit nu op de kaart van 2016 bij te vervallen per 1-7-2016. Dit is op zich wel fijn, maar ik had verwacht dat wanneer een medewerker in de eerste 6 maanden van 2016 wettelijk verlof opneemt, dit saldo minder wordt. En zo echt kan zien wat hij nog moet opnemen/had moeten openemen voor 1-7-2016. Dat zou met het afboeken van verlof en controle hierop voor ons ook een stuk makkelijker zijn.

 

Ik heb hier al veel vragen over gehad, waarom het niet terugloopt/minder wordt terwijl er wel al verlof is opgenomen.

4 Opmerkingen
Gea Bussink-Veerbeek1
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek1

Er staan meerdere ideas in dit forum die over het verlofoverzicht gaan. Het zou mooi zijn als Raet deze oppakt en er daadwerkelijk mee aan de slag gaat.

SLSR-I-233, SLSR-I-143, SLSR-I-112, SLSR-I-60, SLSR-I-215.

Het saldo van te vervallen uren is een statisch gegeven. Dat wordt alleen bijgewerkt als er een nieuwe eindejaarsverwerking wordt uitgevoerd.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Het zou fijn zijn dat dit z.s.m. ingeregeld is. We krijgen hierover heel veel vragen van de medewerker. De medewerker kan dit zelf niet berekenen of moet dit handmatig in een excel-bestand berekenen.

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Bekend probleem

We gaan ervoor zorgen dat als onderdeel van verlof in de Youforce app (en Desktop) we dit verbeteren.

Met name door ervoor te zorgen dat we bij een verlofaanvraag rekening houden met vervaltermijnen.

door Bastiaan Friederichs

Daarnaast kan ik melden dat we bij Beaufort gestart zijn om dit probleem op te lossen. Hierbij gaan we het "Te vervallen verlof" bijwerken op het moment dat er een nieuwe verlofopname wordt geregistreerd

@Ana Maria Nichitelea en @Anonymous, ter info