Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Terugknop bij inhoud formulier, dialoog en rubriek (SLSR-I-65)

door Former Member
Status: Afgewezen

Probleem: Als je naar de inhoud of controles van een formulier/dialoog/rubriek in de respectievelijke tegels gaat dan is er geen terugknop. Je moet dan weer naar beheer, tegel klikken, en naar formulier/dialoog/rubriek om op algemeen niveau zaken aan te kunnen passen of te bekijken.

Oplossing: Terugknop toevoegen

Self Service terugknop locatie.png

9 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Een van de zeer vele onhandigheden in de ontwikkelmodule van de HRSS. Lijst is te lang om te noemen.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Tip: gebruik sneltoets Alt + pijltje naar links (Alt-toets ingedrukt houden en paar keer op pijltje naar links drukken). 

De behoefte aan een terugknop blijft (ik heb ook gestemd) maar dit maakt het werken met SS wel wat makkelijker voor mij.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Een broodkruimelspoor zou hier ideaal zijn: bovenin zie je de hele route die je vanaf Beheer hebt gekozen, bijvoorbeeld: Beheer / Formulierdefinitie /  Formulieren / *Formuliernaam* / Controles. Klik je op 1 van die items, dan kom je meteen terug in dat menu.

Jar1k
CHAMPION *
door Jar1k

Aanvulling op eerder bericht van mij: ALt + pijltje naar links werkt al geruime tijd niet meer helaas. Versterking van de behoefte aan dit idee.

Angela Heins
CHAMPION *
door Angela Heins

Goed idee, voor meerdere beheer items van toepassing

eric nieuwstraten HU
CONTRIBUTOR ***
door eric nieuwstraten HU

Dit is mijn oorspronkelijke idee van 6 jaar geleden. Jammer om te zien dat er 6 jaar later nog niets veranderd is. 
Voor mijn gevoel is dit geen enorm ingewikkelde change, bij sommige schermen heb je al de mogelijkheid om terug te gaan naar de lijst van formulieren/rubrieken/dialogen. Maar als je naar de inhoud van een formulier/controle/dialoog gaat dan moet je telkens weer naar het hoofdmenu van Self Service. 

ericnieuwstratenHU_0-1660031258629.png

Wel mooi om te zien dat dit idee recent nog activiteit heeft gekregen 

 

Eddie Veltman1
CONTRIBUTOR ***
door Eddie Veltman1

Wordt inderdaad tijd dat deze oplossing er komt!

Joba1
CONTRIBUTOR ***
door Joba1

Zou heel fijn zijn en heel wat klikwerk schelen!

door Daniel_van_Bendegem
Status changed to: Status: Afgewezen

Zoals je mogelijk hebt gelezen zijn we bezig met 'Youforce clean up ideeën'. Dit betekent dat we voor de oudere ideeën van Self Service bekijken of dit aansluit bij 'De weg naar innovatie'. Hoewel dit idee door meerdere klanten wordt ondersteund kunnen wij dit niet uitvoeren. Na bespreking met het team vraagt dit om een grotere aanpassing dan verwacht. Momenteel hebben wij niet de mogelijkheid om dit in te plannen. Daarnaast wordt de focus momenteel meer gelegd op de ervaring vanuit de medewerker en manager. Door bijvoorbeeld aanpassingen van de knoppen in de mutaties. Op basis van deze focus hebben we de status gewijzigd naar 'afgewezen'. Wanneer in de toekomst de focus wijzigt, zullen wij dit idee wel weer mee nemen voor een nieuwe evaluatie.