Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

ONGEWENST: Bij collectief afroepen medewerkers worden acties in RVM opnieuw gegenereerd (MLM-I-116)

door Former Member
Status: In onderzoek

Het komt bij ons geregeld voor dat de zakelijke mailadressen van medewerkers wijzigen. Deze wijziging wordt niet automatisch verwerkt richting gebruikersbeheer in Youforce - Beheer.

Om er toch voor te zorgen dat de zakelijke mailadressen up to date zijn doen we geregeld een collectieve afroep van de medewerkers met op code P05009 waarde A en dan Aanmaken export TM - afroep.
Het gevolg van deze collectieve afroep is dat voor de betreffende medewerkers de acties in RVM opnieuw gegenereerd worden en dus ook meteen zichtbaar zijn. In een latere stap kijkt RVM of de openstaande acties in het verleden al een keer afgehandeld zijn en verwijderd ze dan ook weer.

Echter worden de personen die acties op hun bureaublad krijgen te maken met een explosie aan taken die dan later ook weer zelf verdwijnen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn lijkt me.

De stap waarin RVM kijkt of een actie in het verleden al eens is afgehandeld zou gedaan moeten worden voordat de acties gepubliceerd worden en niet daarna.

Nog beter zou zijn dat het collectief afroepen van medewerkers met code P05009 waarde A niet tot resultaat heeft dat de acties van RVM opnieuw gegenereerd worden maar dat je dat met een aparte procedure zou kunnen doen indien je dat wilt.

2 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Misschien dat ik het niet helemaal goed begrijp, maar: als je de rubriek P05009 op een A zet, dan roep je de medewerkers opnieuw af voor de Tactische modules. Per gebruiker wordt er op Youforce gekeken welke van de onderliggende rubrieken (P05013, 14, 16, etc) op een J staan en zet vervolgens de data door naar die applicatie. Ik dacht dat voor RVM deze actie separaat afgehandeld wordt met de rubriek P05007? Want waarom doen we anders een dagelijkse export van wijzigingen in Persoon- en dienstverbandgegevens naar RVM?

Ariejan Boon
Carante Groep

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Status changed to: Status: In onderzoek