Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Presentatie Verzuim Werknemers op bureaublad kunnen uitschakelen (niet presenteren) (MLM-I-44)

door Anonymous
Status: In onderzoek

De berekening van het percentage verzuim binnen Verzuimmanagement is niet conform de berekening van het ziekteverzuimpercentage in onze managementinfo. Deze wordt berekend conform Vernet.

De berekening van het Verzuim binnen Verzuimmanagement is niet conform Vernet. Het is in feite het ziektepercetage van de vorige dag en ook nog eens inclusief de werknemers waar een back-up is voor ingesteld. Dat laatste is al helemaal niet wenselijk.

Het zorgt voor veel verwarring, aangezien de ziekteverzuimcijfers niet te vergelijken zijn.

Graag zou ik de mogelijkheid willen hebben om bijvoorbeeld via Systeeminstellingen deze optie uit te kunnen schakelen.

1 Opmerking
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Wij hebben ook al enige tijd de bug bij Raet liggen dat het percentage niet klopt. Daar zijn zij ook van op de hoogte. Wat mij betreft liever geen informatie tonen dan onjuiste informatie. Wij gebruiken ook de managementinformatie voor de juiste verzuimcijfers. Wij zouden daarom ook graag dit uit kunnen schakelen.