Mijn Communities
Help
René van Dijk
CHAMPION ***

2 logo's (moeder /dochter) aanbieden in XML feed

door René van Dijk (Bijgewerkt ‎10-04-2024 09:01 door René van Dijk )
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Momenteel kan ik via de afdeling 1 logo aanbieden van de betreffende school (bijvoorbeeld Bombardon). maar wij willen ook het ASG concern logo aanbieden en in de vacature publiceren.  onze publicatie kanalen willen graag  2 logo's ontvangen om te voldoen aan de arbeidscommunicatie strategie

 

bombardon logo.png

ASG logo.png

5 Opmerkingen
René van Dijk
CHAMPION ***
door René van Dijk
DeniseE
CONTRIBUTOR ***
door DeniseE (Bijgewerkt ‎12-04-2024 16:04 door DeniseE )

Volgens mij is het niet mogelijk om foto's toe te voegen aan een vacature. Maar ik volg deze post graag voor het antwoord 🙂

Francis Bethlehem
CONTRIBUTOR ***
door Francis Bethlehem

Wij hebben een overall logo die bij de start is geplaatst door iemand van Raet (deze staat standaard altijd overal). Ik denk dat je deze zelf kunt toevoegen via Bedrijf > Logo & Afbeeldingen. Bij ons staat hier overigens niks (ik denk omdat Raet dit destijds heeft gedaan). Als je deze per afdeling anders zou willen hebben dan kun je dit logo overschrijven door een logo toe ge voegen via  "Afdelingen > kies afdeling > Logo en afbeelding". Ik kan me voorstellen dat je van twee logo's wel 1 kunt maken.  En die kun je op de beide plekken (afhankelijk van wat je wilt) ergens plaatsen).

 

Via een html code kun je altijd extra foto's (of logo's)  toevoegen. Ik kan me wel voorstellen dat je beide logo's graag naast elkaar zou willen zetten en bijvoorbeeld niet 1 bovenin en 1 midden in de tekst. Dit is dus ook een optie.

francispool
VISMA
door francispool
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

@René van Dijk 

Dit zou een aanpassing in de XML feed betekenen; wat niet op de roadmap staat de komende tijd. We houden wel de stemmen van andere klanten op dit idee in de gaten. 

 

Voor nu zouden we je adviseren om bijv. het idee van Francis Bethlehem te volgen. Wij zien dit ook bij andere organisaties; 2 logo's worden samengevoegd tot 1 afbeelding. 

René van Dijk
CHAMPION ***
door René van Dijk

@francispool 

helaas niet de oplossing voor ASG op onze verschillende jobboards worden de beide logo's op aparte plekken getoond in de vacature. Graag de wens op de backlog meenemen