Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Adresgegevens bij uitnodiging (RCRT-I-129)

door Anonymous
Status: Gerealiseerd

Wij hebben verschillende locaties waar gesprekken plaats kunnen vinden. Het zou wenselijk zijn om bij de uitnodiging een lijst met adressen te kunnen selecteren en per locatie een routebeschrijving toe te kunnen voegen.

Voor de online meeting is het wenselijk om ipv de routebeschrijving een korte instructie toe te kunnen voegen. Is volgens mij de dezelfde bijlage als bij live gesprek uitnodiging.

4 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: RCRT-I-129
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

[mention:0f85597f1fc943c0b65b3029f1b7782e:e9ed411860ed4f2ba0265705b8793d05], momenteel zijn we bezig met het redesign van onze email templates en dus ook de interview templates. De look and feel zal verbeterd worden, naast functionele aanpassingen zoals een keuzelijst voor de samenvoegvelden. We zijn nu bezig met de voorbereidingen en het is een van onze prioriteiten voor 2022. Voor bovenstaand idee is nu nog geen ruimte binnen dit project, maar het kan wellicht wel als verbetering worden meegenomen als het eindproduct klaar is.
Ik kan wel bevestigen dat we van plan zijn om bij elk template de mogelijkheid voor een bijlage toe te voegen, dus ook voor de interview templates.

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Gerealiseerd

We hebben vandaag onze nieuwe interview workflow en templates live gebracht. Hierbij is het mogelijk om een adressenlijst te hanteren (na 1x invullen is deze de volgende keer weer te kiezen) en bijlagen standaard toe te voegen. Voor meer informatie zie de release notes: https://community.visma.com/t5/Releases-Youforce-Werving/Release-notes-februari-2024/ta-p/634204