Mijn Communities
Help
Jannie Baarssen
CONTRIBUTOR **

Bewaartermijn kandidaatgegevens aanpassen

door Jannie Baarssen
Status: In onderzoek

Kandidaten hebben de keuze om hun sollicitatiegegevens 4 weken of 1 jaar te bewaren.

Deze gegevens zijn door ons niet aan te passen. Wens is om dit te kunnen aanpassen.


Voorbeeld: Interessante kandidaat. Heeft bij solliciteren 4 weken aangegeven maar geeft nu toch aan dat we de gegevens 1 jaar in portefeuille mogen bewaren. 

4 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: In onderzoek

@Jannie Baarssen, een kandidaat kan ook een career center account aanmaken en daarmee zelf bepalen hoe lang ze in jullie portefeuille blijven.

 

Echter snap ik ook jouw wens om zelf een aanpassing te kunnen maken. Ik zal intern bespreken hoe we hiermee om moeten gaan en kom hier op terug.

Jannie Baarssen
CONTRIBUTOR **
door Jannie Baarssen

Beste Maurice, bedankt voor je reactie. Misschien een stomme vraag maar hoe maakt een kandidaat een account aan voor het career center? Zo ver ik weet kunnen ze zich tot nu toe alleen aanmelden voor een job-alert waarbij ze elke week een overzicht ontvangen van de vacatures die we hebben. 

door Maurice Eppenga

@Jannie Baarssen, als dit job-alert van EasyCruit zelf is, dan gaat het inderdaad om het career center. Waarbij kandidaten dus een account aanmaken om die job-alert in te kunnen stellen. Maar als het om een job-alert van jullie eigen website gaat, dan staat het los van ons career center.

 

Kandidaten die in het career center zijn aangemeld, zijn voor jullie ook zichtbaar in EasyCruit. Vandaar dat het dus ook als een portefeuille voor jullie werkt.

Jannie Baarssen
CONTRIBUTOR **
door Jannie Baarssen

Wij hebben een eigen job-alert dan. Ons career-center is ook leeg zie ik in Easycruit.