Mijn Communities
Help
Tessavroegop
CONTRIBUTOR **

Dubbele mails naar vacaturehouder bij aflopen vacature

door Tessavroegop
Status: Niet ingepland

Wij plaatsen vacatures via Easycruit op twee kanalen: intranet en onze website. Nu krijgt de vacaturehouder twee mails bij het aflopen van een vacature met de vraag of de vacature verlengd moet worden. 1 mail voor het aflopen op intranet en 1 voor het aflopen op de website.

De datum is voor beide hetzelfde, dus 1 mail is wenselijk in ons geval. Ook om te voorkomen dat de vacaturehouder onnodige mails ontvangt.

Is dit aan te passen?

4 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

@Tessavroegop, de reden hiervoor is dat de sluitingsdatum per kanaal kan verschillen. Het is momenteel niet mogelijk om dit anders in te richten. Dit zou een RFC zijn waarvan de haalbaarheid zou moeten worden onderzocht. Als dit idee meer bijval krijgt van andere klanten, zullen we het op de agenda zetten om te onderzoeken. Voor nu parkeer ik deze wens vanwege onze volle roadmap.

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Maurice Eppenga, ik krijg nog steeds meldingen dat onze leidinggevende 3 keer een mail ontvangen terwijl de einddata van alle kanalen hetzelfde zijn. Hoe kan het opgelost worden? Het leidt tot veel irritatie bij onze leidinggevenden. 

door Maurice Eppenga

@Lieke Sterk Huis, dit is binnen de huidige inrichting helaas niet op te lossen. Ik heb deze wens opgenomen op onze wensenlijst voor de vernieuwde vacature workflow. Die staat op de roadmap voor 2024. Momenteel wordt er een eerste onderzoek  naar de vacature workflow gedaan ter voorbereiding.

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Niet ingepland