Mijn Communities
Help
Paul Wevers Consultancy
CONTRIBUTOR ***

Inloggen op Visma Connect met SSO

door Paul Wevers Consultancy
Status: In onderzoek

Wij zijn de nieuwe groepsbeoordeling aan het uitrollen binnen onze organisatie en merken dat er weerstand is op het aanmaken van een account in Visma Connect met een eigen MFA.

 

Graag zouden wij een SSO koppeling zien o.b.v. de SSO koppeling die nu al in Youforce zit. Mocht een beoordelaar niet bekend zijn in de Youforce database kunnen we terugvallen op de MFA van Visma Connect of op de MFA van PingId.

7 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: In onderzoek
 
Paul Wevers Consultancy
CONTRIBUTOR ***
door Paul Wevers Consultancy (Bijgewerkt ‎09-10-2023 15:18 door Paul Wevers Consultancy )

@Maurice Eppenga kun je al iets meer zeggen. Leidinggevende ervaren het proces als belastend en zijn niet bereid om mee te werken aan de groepsbeoordelingen omdat het hun te veel tijd kost.

 

Naar mijn mening zou de sms authenticatie een veel effectievere methode zijn. Hierdoor is er voor de professional wel meer werk om het nummer te noteren, maar minder ergernis voor de eindgebruiker.

door Maurice Eppenga

@Paul Wevers Consultancy, ik moet dit nog bespreken met onze developers. Dat staat deze week op de planning.

door Maurice Eppenga

@Paul Wevers Consultancy, inmiddels van Visma Connect te horen gekregen dat Ping ID wordt gesupport. Morgen bespreek ik de scope met onze developers.

Paul Wevers Consultancy
CONTRIBUTOR ***
door Paul Wevers Consultancy

@Maurice Eppengavergeet niet dater ook klanten zijn met een bedrijfseigen sso koppeling. Via de PingId applicatie betekend een app erbij.

door Maurice Eppenga

@Paul Wevers Consultancy, kan je dat laatste voor mij toelichten?

Paul Wevers Consultancy
CONTRIBUTOR ***
door Paul Wevers Consultancy

@Maurice Eppenga Ik bedoel dat gebruikers nu inloggen met @klantdomein.nl op Youforce met de authenticatie van het eigen netwerk. Dat wil je zo houden en niet inloggen met een @onyouforce.com account, want die hebben ze niet.

 

Het allermooiste is als de SSO koppeling van Easycruit gebruikt kan worden, want daarin staat het gebruikersnummer van de medewerker al vermeld.

 

Als ik niet duidelijk ben moet je me maar even bellen!