Mijn Communities
Help
RichardR
CHAMPION **

Laatste inlogdatum

door RichardR
Status: Gerealiseerd

Als Admin/Beheerder zou ik graag inzichtelijk hebben wanneer een gebruiker voor het laatst heeft ingelogd. Op deze wijze heb ik meer grip op het gebruik van EasyCruit. Het is dan mogelijk om actiever te sturen of een dergelijke gebruiker nog toegang moet hebben tot de applicatie. Graag een kolom toevoegen 'Laatste inlogdatum' in het gebruikersoverzicht via: Instellingen > Gebruikers

9 Opmerkingen
S_Kuijer
CHAMPION **
door S_Kuijer

AVG geeft ook aan dat je moet kunnen zien wie wat wanneer heeft gedaan (logging). Lijkt mij zeer gewenste functionaliteit

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: In onderzoek

@RichardR @S_Kuijer, wij loggen deze informatie al wel, maar het is alleen inzichtelijk voor onze support. Ik zal navragen of het mogelijk is om deze informatie toe te voegen aan het gebruikersbeheer. 

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

@RichardR @S_Kuijer, het is mogelijk om deze informatie weer te geven in het gebruikersbeheer. Ik zal een ticket aanmaken voor het toevoegen van deze column. Ik verwacht dat we dit ergens in de komende maanden kunnen opleveren, omdat het een relatief kleine aanpassing is en daardoor weinig impact heeft op de roadmap.

ZGG_HulstB
CONTRIBUTOR *
door ZGG_HulstB

Wat is de status van deze uitbreiding?

door Maurice Eppenga

@ZGG_HulstB, we hebben sinds de zomer weinig extra tickets kunnen oppakken helaas, omdat al onze focus op het afronden van grote projecten lag. We zijn nu dichtbij de afronding van de nieuwe interview workflow (release notes volgen), daarna zal ik kijken naar ruimte voor extra tickets zoals deze.

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Ingepland
 
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Gerealiseerd
RichardR
CHAMPION **
door RichardR

@Maurice Eppenga 

Dank je wel voor de realisatie Maurice.

S_Kuijer
CHAMPION **
door S_Kuijer

Top @Maurice Eppenga 🙂 Worden we blij van