Mijn Communities
Help
S_Kuijer
CHAMPION **

Overzichtscherm Easycruit - niet volledig en statistieken werken niet goed

door S_Kuijer
Status: Realisatie waarschijnlijk

Hallo,

In het overzichtscherm zie ik maar een beperkt aantal vacatures. Graag of 

1) Alle vacatures in de lijst opnemen of

2) button volgende 10 tonen 

Nu heb je er net niks aan.

 

Daarnaast klopt de werkwijze van het blok statistieken niet:

Als ik op een een wervingskanaal klik, dan verwacht ik dat nieuwe sollicitaties en vacatures in behandeling ook worden aangepast (filter) en de vacatures in de bovenstaande lijst. (dat is hoe dashboarding werkt).

 

Tot slot een verzoek: om door te kunnen zoomen naar de onderliggende details van de statistieken. Ik weet niet op welke gegevens de statistieken zijn opgebouwd. 

mvg Saskia

2 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: In onderzoek

@S_Kuijer, ik zal jouw feedback volgende week bespreken met onze developers tijdens ons wekelijkse wensen overleg. Ik zal hier daarna op terugkomen.

door Maurice Eppenga (Bijgewerkt ‎05-07-2023 12:21 door Maurice Eppenga VISMA )
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

@S_Kuijer, de wervingskanalen taart laat het totaal aantal sollicitaties zien (als je muis erboven hangt zie je het aantal). De taart verandert mee als je kanalen aanklikt, dus dit werkt zoals het hoort. De andere nummers in het dashboard staan los van de taart momenteel. Ik snap dat dit geen logische werking is en we zullen deze feedback meenemen wanneer de startpagina onder handen wordt genomen (verwacht ik pas in 2024).

 

Jouw feedback over de vacaturelijst op de startpagina is bekend bij ons en staat al op onze backlog. Het ligt nu bij UX voor het ontwikkelen van een design. Ook dit verwacht ik op de roadmap van 2024.