Mijn Communities
Help
Pimkuijer
CONTRIBUTOR **

Signaal na invullen van Groepsbeoordeling

door Pimkuijer
Status: In onderzoek

Vanuit de organisatie, afdeling Werving en Selectie kwam de volgende vraag naar boven.

 

Bestaat er een mogelijkheid binnen Easycruit dat er een melding/signaal gestuurd kan worden via mail oid. wanneer iemand de groepsbeoordeling heeft ingevuld?

Op dit moment moeten wij dit voor alle kandidaten handmatig en stuk voor stuk controleren, wat behoorlijk tijdrovend is en dus niet optimaal.

 

Nu weet ik dat deze functionaliteit niet bestaat, maar dit zou toch wel een erg fijne toevoeging zijn. Misschien zijn er andere organisaties die hier ook vraag naar hebben? (lijkt mij wel).

 

Groet, Pim Kuijer

1 Opmerking
francispool
VISMA
door francispool
Status changed to: Status: In onderzoek

@Pimkuijer We zien dat meer klanten dit idee interessant vinden; dit gaat breder besproken worden door productontwikkeling. 

Echter is de visie om zoveel mogelijk weg te blijven bij mails, maar dit obv meldingen in het portaal te laten weergeven. Qua oplossingsrichting zal meer in deze hoek gekeken worden. Dus het aanbrengen van verbeteringen in de meldingen rondom de groepsbeoordeling; hoe kunnen we dit overzichtelijker maken (bijv. door te filteren).