Mijn Communities
Help
oscarwolbrink
CHAMPION *

Uitbreiding rapport Data-extract kandidaat profiel vragen

door oscarwolbrink
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Het gaat met name om het rapport: Data-extract kandidaat profiel vragen.
Hier staat wel heel veel info in, maar dat is ook het enige rapport, waar ik niet kan selecteren per Afdeling/Gemeente.

 

In alle andere rapporten van Data-extract kun je wel vooraf een selectie maken, behalve bij deze. En aangezien dit rapport veel info kan verstrekken naar onze recruiter, moet ik eerst, vanwege AVG, zelf het rapport draaien, hier dan zelf dingen uitfilteren, opslaan en doorsturen. 

Erg omslachtig, en kan om deze reden dit rapport ook niet voor ze autoriseren.

 

Groet,

Oscar

5 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

@oscarwolbrink, ik heb net per ongeluk mijn bericht verwijderd. Hierbij opnieuw de uitleg: dit komt doordat deze vragen gekoppeld zijn aan de kandidaat en niet aan de sollicitatie. Er is systeem technisch gezien dus geen connectie met de vacature en de bijbehorende afdeling. Welke vragen gebruiken jullie voor deze rapportage? Wellicht kunnen die vragen worden verplaatst naar een andere categorie vraag. 

oscarwolbrink
CHAMPION *
door oscarwolbrink

@Maurice Eppenga 

Ik heb het voorgelegd aan de recruiter, maar ze juist graag overzichten vanuit de sollicitatie, dus er hoeft geen vraag overgeheveld te worden naar een ander rapport

 

Groet,

Oscar

door Maurice Eppenga

@oscarwolbrink, ik begrijp jouw antwoord niet helemaal. De recruiter wil juist een overzicht van de sollicitatie? Dan kan het toch helpen om vragen waar mogelijk over te zetten van kandidaat naar vacature?

oscarwolbrink
CHAMPION *
door oscarwolbrink

@Maurice Eppenga 

Ja, als je overzichten kan maken vanuit de sollicitatie, dan wel. Maar volgens mij kon dat juist niet, toch?

als dat wel kan, dan per Gemeente een overzicht kunnen maken:

Hoeveel vacatures per Gemeente

welke afdelingen

hoeveel sollicitanten per vacature

leeftijd

m/v

door Maurice Eppenga

@oscarwolbrink, bij data-extracten heb je ook deze tegel:

MauriceEppenga_0-1664436488463.png

Dan kan je per vacature een overzicht maken en hoef je dus geen data te verwijderen uit het rapport. Maar het is afhankelijk van het type vraag of je hier een vacature specifieke vraag van wilt maken.