Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Vacatures in job alert voorzien van links (RCRT-I-136)

door Anonymous
Status: In onderzoek

De huidige job alert geeft een overzicht van de vacatures passend bij een ingesteld profiel zonder te linken naar deze vacatures. 

Verzoek namens Isala is als volgt:

Voorzie de vacatures in de job alert per stuk van de juiste link naar betreffende vacature.

Dit is naar onze mening:

- laagdrempelig en efficiënt voor de kandidaat

- overal al gebruikelijk bij aanbieders van job alerts en slecht voor het imago van Isala (of andere organisaties) dat we hierin niet meegaan

- onmisbaar in een steeds krapper wordende arbeidsmarkt, waarbij wij het ons als ziekenhuizen niet kunnen veroorloven dat we potentiële kandidaten missen door de extra moeite die je nu moet doen.

3 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: RCRT-I-136
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

[mention:e7940a7fdc2c4a5bb8a021315416e72a:e9ed411860ed4f2ba0265705b8793d05], op dit moment heeft het career center niet onze hoogste prioriteit op de roadmap. De focus ligt in 2022 hoofdzakelijk op onderdelen van de EasyCruit applicatie zoals het template management, kandidaten management, dashboard en de vacatureworkflow. Daarnaast gebruiken veel van onze klanten een eigen werkenbij website, waardoor zij ook niet gebaat zijn bij een link naar de EasyCruit vacature zelf. Als we in de toekomst aanpassingen gaan doen aan het career center, voorzie ik om die reden eerder een compleet redesign van hoe het nu werkt.

Ik zal de roadmap verder toelichten tijdens onze aankomende afspraak.

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: In onderzoek

@Karin Vrielink, in principe is het beleid van Visma om geen links op te nemen in onze email communicatie. Dit wegens de phishing risico's die dit met zich meebrengt. Echter is het in sommige gevallen wel te rechtvaardigen en daarom is de discussie over bovenstaande wens opnieuw opgestart. Ik ga het opnieuw bespreken met development en zal je hier op de hoogte houden.