om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Helaas is er in 2024 geen ruimte voor het verbeteren van de rapportages. Graag wil ik hiervoor aandacht vragen en hopelijk kunnen we met meerdere organisaties ervoor zorgen dat in 2025 hier wel ruimte voor is. Of eventueel een koppeling naar Youforce Reporting, zodat er vanuit 1 rapportagetool gewerkt kan worden.
Waar wij tegen aanlopen is het volgende:
Het gaat erom dat de rapportages kijken naar de laatste gewijzigde datum. Wij zien hierin graag terug dat deze wordt aangepast naar datum van sollicitatie. Wij willen graag een uitdraai op datum van sollicitatie en niet laatst gewijzigd.
Om de rapportage te genereren, geef je wel datum van sollicitatie aan, of dat lijkt in ieder geval zo. De benaming is dus niet correct en voor ons als organisatie onduidelijk beschreven. Dit kan blijkbaar niet aangepast worden.
Het ticket dat ik hiervoor heb aangemaakt is Aanvraag #38525151 | Visma | Raet - Customers Account (4me.com)
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.