Mijn Communities
Help
René van Dijk
CHAMPION ***

publicatiedatum tonen op standaard Easycruit website/intranet

door René van Dijk
Status: Gerealiseerd

momenteel wordt als sluitingsdatum van de publicatie de datum getoond die in de vacature template wordt meegegeven.

 

In de praktijk als je een publicatie verlengd doe je dat rechtstreeks bij het onderdeel websites.  Eigenlijk moet je vervolgens dan de vacature afkeuren en in de vacature template de sluitingsdatum aanpassen en vervolgens weer de vacature weer goedkeuren. Dit laatste wordt niet gedaan waar door je bij verlengde vacatures vaak ziet dat de sluitingsdatum voorbij is maar de vacature nog wel gepubliceerd is.

 

Graag zien wij toegevoegd de velden van publicatie website

- Ingangsdatum publicatie 

- sluitingsdatum publicatie  (wordt nu getoond vanuit de vacture template veld, dit gaat fout bij verlenging van de publicatie, dan ga je dat aanpassen bij publicatie website en niet in de vacature template)

 

@Bastiaan Fidder @Mireille Werring 

6 Opmerkingen
door Bastiaan Fidder

@Maurice Eppenga ter aanvulling: het gaat hierom dat de velden niet beschikbaar zijn in de template van de webbouwer. Deze kan hierdoor alleen maar de tekstvelden met startdatum kiezen ipv de velden die je aan het eind kiest bij het aanmaken van de vacature.

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: In onderzoek

@René van Dijk, ik neem deze wens volgende week mee in ons interne overleg. Ik kom er daarna op terug.

door Maurice Eppenga (Bijgewerkt ‎06-07-2023 14:11 door Maurice Eppenga VISMA )
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

@René van Dijk, onze developers geven aan dat we de publicatiedata kunnen toevoegen aan de FO templates van onze webbouwer. Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt en zal het laten weten wanneer deze wordt opgepakt. Tijdens de zomer ligt nu eerst de focus op de grote projecten, daarna verwacht ik pas weer ruimte voor kleine taken zoals deze.

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Ingepland
 
René van Dijk
CHAMPION ***
door René van Dijk

@Maurice Eppenga @Bastiaan Fidder  fijn dat het is gelukt, weer een stap voorwaarts

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Deze wens is gerealiseerd. Zie de release notes voor meer informatie:
https://community.visma.com/t5/Releases-Youforce-Werving/Release-notes-november-2023/ta-p/620895