Mijn Communities
Help
David van den Bosch
CONTRIBUTOR ***

Mogelijkheid toevoegen tags in e-mail van signaal

door David van den Bosch
Status: Alternatief aanwezig

Graag zou ik kunnen kiezen welke tags ik toevoeg aan de e-mail die wordt verstuurd n.a.v. een signaal.

 

Nu staan er standaard tags/samenvoegvelden in in het Engels zoals in het voorbeeld hieronder. Graag zou ik naar wens tags toe kunnen voegen zoals ook in taken in Workflow Plus mogelijk is.

 

Voorbeeld:

{mailTitle}

Datum begin nieuw contract: {dateOfTrigger, "dddd d MMMM yyyy"}

Werknemer: {initals} {surName} ({employeeID})

 

8 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek
 
Nathalie Cuperi
CONTRIBUTOR ***
door Nathalie Cuperi

@Rene van Jole Wij krijgen ook vaak deze vraag; bijvoorbeeld met het signaal Jubileum. We kunnen niet in het signaal aangeven wanneer de medewerker jubileum heeft. Manager moet dan zelf naar de medewerker, en dan in de persoonsgegevens gaan kijken. Zo ook  bij signaal AOW leeftijd. 

MariannedeWolff
CONTRIBUTOR ***
door MariannedeWolff

Door  zelf tags toe te voegen kunnen we tekst ook persoonlijker maken. Nu in signalen gebruik van voorletters-achternaam terwijl wij in onze communicatie graag de voornaam (en achternaam) willen gebruiken.

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Hallo @David van den Bosch ,

 

Op het moment dat jullie een meer gepersonaliseerd boodschap mee willen sturen is dat al mogelijk via wf plus.

Je kunt daar een proces aanmaken wat je laat starten op basis van het signaal wat je nu ook gebruikt.

Daarin neem je een emailtaak op waarin je de emailtekst zelf kunt samenstellen en de benodigde velden kunt toevoegen.

 

Omdat dit nu mogelijk is via wf plus zullen we het 'gewone' bericht niet verder uitbreiden. 

 

Groeten Marinka

David van den Bosch
CONTRIBUTOR ***
door David van den Bosch

Hallo @Marinka Eweg,

 

Ik weet dat het mogelijk is om WF Plus procedures te starten op basis van signalen, echter werkt dit vaak nog niet zo betrouwbaar als de normale signalen.

Bijvoorbeeld bij signalen X dagen/weken ziek - ziek, maar ook het signaal werknemer bereikt AOW-leeftijd starten de procedures bij ons niet of niet op tijd (workflows starten wel goed bij signaal einde tijdelijk contract).

Hiervoor heb ik tickets aangemaakt via Mijn support, maar is tot op heden nog geen vervolg aan gegeven.

 

Als dit het geboden alternatief is, moet het wel werken.

 

Met vriendelijke groet,

 

David

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg (Bijgewerkt ‎08-08-2022 15:52 door Marinka Eweg VISMA )

Hallo @David van den Bosch ,

 

Dank voor je reactie. Vervelend dat dit nu niet goed werkt.

Goed dat je het gemeld hebt. Heb je misschien de support ticket nummers voor mij?

 

Groeten, Marinka

David van den Bosch
CONTRIBUTOR ***
door David van den Bosch

Hallo @Marinka Eweg,

 

Dat is aanvraag #25722954 m.b.t. het signaal werknemer bereikt AOW-leeftijd.
De verzuimsignalen lijken wel naar behoren te werken i.c.m. het starten van workflow plus procedures.