Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Aldersfordelt saldoliste tilbake i tid i Visma business

av Anonymous
Status: Åpen

Hei, i dag så må vi inn i Reporting, et annet system, for å ta ut aldersfordelt saldoliste per feks. 30/4/19. Vi ønsker å kunne ta ut dette i Visma Business. 

8 Kommentarer
Henning Grindstuen
CHAMPION *
av Henning Grindstuen

Deler dette ønsket - ønsker også denne muligheten på åpen post-lister.

Ragni Berge
CONTRIBUTOR ***
av Ragni Berge

Vi ønsker også denne funksjonen.

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Er det noen planer her?

Henrik Søe Jensen
CHAMPION *
av Henrik Søe Jensen

Også noget vi har et stort ønske om.

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Fremdeles ønske om dette :)))

Satish Chander
CONTRIBUTOR ***
av Satish Chander

Ja, dette burde ha vært på plass.

Per Hox
CONTRIBUTOR **
av Per Hox

I mange år har denne muligheten fritt fulgt med programmet. (Først under Eksterne rapporter, så under Reporting.)  Nå må vi ev. abonere på en tjeneste vi ellers ikke har brukt for. Det er en viktig del av programmet som nå er fjernet. Det er på tide at Visma kommer på banen.

 

 

Marit Schaug-Pettersen1
CONTRIBUTOR *
av Marit Schaug-Pettersen1

Hei, historisk aldersfordelt saldoliste må jo være en standard i ethvert regnskapssystem.  Det er jo helt uholdbart at dette er noe som må utvikles for hver enkelt firma. Vi benytter bisview (ikke onestop) og må da få en Bizview konsulent til å  spesialutvikle denne rapporten. Den er tilgjengelig i Onestop Reportingg (som nå ikke lenger er gratis), men vi kan jo ikke bruke flere tusen på et system vi kun bruker til å ta ut denne standardrapporten til revisor en gang i året. Dette er en gammel problemstilling, som jeg tenker Visma burde ha funnet en løsning på. Hva tenker Visma om saken?

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"