Mine områder
Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Hjelp
Magne Haug
CONTRIBUTOR **

Avviste/slettet Tilbud bør også legges i arkfanen avsluttede tilbud

av Magne Haug
Status: Åpen

Hvis du sletter et tilbud i dag, på grunn av at kunden har sagt nei, eller det er feil.

Disse blir idag bare borte fra listen og ingen mulighet til å se de igjen. 

Hva om du har slettet feil tilbud? 

Hvis det er mulighet for å velge status på tilbud som du skal slette/ avvise , så kunne de legge fortsatt ligge i arkfanen avsluttede tilbud. men med status Slettet / avvist. 

Hvis kunden kommer tilbake noen måneder senere så har du ingen spor etter tilbudet du ga de. 

1 Kommentar
Scandinavian Drone AS
CONTRIBUTOR **
av Scandinavian Drone AS

Dette er definitivt noe som bør forbedres og det kan ikke være så vanskelig heller. En ekstra fane for tilbud som enten er avvist eller "gått ut på dato", sånn at man kan se historikk men samtidig ikke ha irrelevante tilbud i den fanen som pågående og aktuelle tilbud ligger.

La oss si at jeg jobber med tilbud til en kunde og så må de vente med innkjøp eller ikke gir svar før fristen for tilbudet gått ut. Da bør det enten gå å flytte det manuellt når man får et nei eller la systemet flytte det etter at fristen er passert. Hvis kunden kommer tilbake noen måneder senere så kan man kjapt se hva man har gitt de tidligere.

Akkurat nå så lar vi nesten alle tilbud ligge kvar (hvis en kunde hør av seg etter lang tid) men det blir litt uoversiktlig når man har mange tilbud og man får heller ikke korrekte tall når man vil se hvor stor potensiell salgsverdi man har i alle tilbud man jobber med.