Hei
Nytt brukergrensesnitt (juli 2023) har nok et bra potensiale, men jeg savner mulighet for å tilpasse størrelse for de ulike vinduene/boksene.
Hos meg er det masse luft i "arbeidsflytdetaljer", "merkander og kommentarer" og "faktura detaljer". All denne luften gjør at må scrolle ned for å se konteringslinjene.
Hvis man selv kunne justert høyden for de ulike boksene så kunne jeg fint fått plass til å se konteringene uten å scrolle. Og man kunne da valgt å gjøre dokumentviseren lavere slik at konteringstabellen ikke blir liggende over dokumentet.
Om man også kunne justere i bredden så ville det vært fint for å ha et bredere dokument de gangene ønsker det.
Kort sagt: Om man selv kan justere størrelsen på vinduene/boksene så føler jeg at mange av de utfordringene som designet siste året har hatt er løst 🙂 Men inntil justering er på plass er det fortsatt noe som ikke er helt som det burde i mine øyne. Først og fremst at det er veldig mye hvitt/luft mens dokumentet er lite og konteringene må man scrolle ned for.