Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Rapport fra Visma net

av Anonymous
Status: Stem - Vi vurderer!

Hei

 

Vi får ikke tatt ut rapporter vi trenger fra Visma net. Vi ønsker å måle og ta ut statisikk.

Rapporten vi ønsker må kunne vise hvilken godkjenner som har faktura på flyt, hvor lenge den personen har hatt faktura på flyt, hvilken leverandør, beløp og faktura dato.

Sånn det er nå, så har vi en rapport under "oppgaveoversikt" som gir oss hvilken godkjenner som har fakutraen og hvilken leverandør det er. Men der finner vi ikke beløp og faktura dato, kun dato vi mottok faktura og når den er sendt på flyt. Det betyr at en gammel faktura kan se ny ut dersom vi mottok den lenge etter faktura dato.

Vi har også rapport under "prosessoversikt" som viser beløp. Disse skulle vært kombinert for å kunne brukes.

Dette er ekstremt viktige punkter for et faktura behandlingsprogram og jeg har aldri før sett at det ikke er mulig å ta ut en sånn rapport i forbindelse med månedsavslutning for å kunne purre på godkjennerne.

Ellers syns jeg at endringen i betaversjonen med at godkjennerne skal kunne godkjenne faktura  uten å måtte åpne dokumentet er feil retning å gå. Hensikten med godkjenning er å kontrollere det en får tilsendt.

Håper at dere ser dette innlegget og at det vil bli tatt med i vurdering, da jeg tror dette er noe alle faktura behandlere trenger for oppfølging av faktura på flyt.

Ta gjerne kontakt om noe er uklart.

 

Laila Gilje

laila.gilje@kvernelandbil.no

5 Kommentarer
av Svein Holanger
Status changed to: Status: Stem - vi vurderer!

Hei. Vi har "forbedret oversikt for administrator" på vår "backlog". Som du ser så er Approval på vei over til nytt grensesnitt, og nå jobbes det med nye sider for administrator også. Vi håper at denne siden bedre vil gi det du er på jakt etter. 

av Kjetil Vikse Moen

Ett behov fra min kunde er å ha en rapport som viser hvor mye han har på flyt eller hvor mye de har godkjent på angitt prosjekt, ekstra kostandsbærere etc.


De ønsker da å få ut summer i denne rapporten og kunne skrive denne til Excel. Gjerne med kommentarer. Formålet er jo å vite hvor mye kostnader på prosjektet som er godkjent og hvor mye som er på vei til å bli godkjent.

av Svein Holanger
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!
 
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Blir det noen gang mulig å ta ut rapporter fra Approval? 

Henrik
CONTRIBUTOR *
av Henrik

Er veldig interessert i bedre rapportering fra Visma.net. 

-Muligheten til å sortere på person og denne personens konteringer, utleggstyper, dietthistorikk, kjøregodtgj. og medfølgende summer.

- Muligheten til å sortere på koststeder, kostbærere, og øvrige dimensjoner for å å kunne finne bl.a. personer og utleggstyper og øvrig info. 

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"