Mine områder
Hjelp
Tone73
CHAMPION ***

Frigi fakturavedlegget på egen skjerm ved føring av inngående faktura

av Tone73 (Oppdatert ‎20-09-2021 14:28 ( )
Status: Ikke prioritert

Hvorfor er det ikke muligheter for å frigi inngående faktura på egen skjerm når man skal gå igjennom/føre inngående fakturaer. Det burde vært en slags sånn stift som det er i andre sammenheng som man kan løsne/frigi pdf vedlegget og kunne dra det til en annen skjerm også ha bilde for føring/sjekk av posteringene på annen skjerm.

4 Kommentarer
LNO
CHAMPION ***
av LNO

Også skulle det vært mulig at når godkjenningsflyt er aktivert, så hopper bildet automatisk til neste faktura, i stedet for at man må klikke på neste.

Og hvis ikke det er mulig, ønsker jeg meg flere muligheter til å bruke funksjontaster for å aktivere godkjenningsflyt, neste, tilbake, oppdater osv 

Tone73
CHAMPION ***
av Tone73

Ja for hvis man står på fakturaoversikt også skal man gå igjennom alle fakturaene som man har søkt opp som er på vent så skulle man ha det utvalget og når man da begynner på det øverste bilaget og åpne det som er på vent burde systemet gjort det mulig å klikke videre til neste bilag som er i kategorien vent og ikke måtte lukke bildet inngående faktura etter at man har sendt til Approval for så å hente opp neste bilagsnummer som ligger i kategorien På vent

LNO
CHAMPION ***
av LNO

Ja, det er veldig mye manuelt klikking frem og tilbake.

Jeg har også problemer med at vis fil ofte ikke virker, slik at jeg må fysisk åpne filvedlegget.

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous
Status changed to:
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"