Mine områder
Hjelp
K_E_Magnussen
CHAMPION *

Krav om godkjenning i approval før oppdatering av inng.fakturaer

av K_E_Magnussen (Oppdatert ‎17-11-2021 14:16 av Runar_Gulbrandsen VISMA )
Status: Implementert

Ønsker at man kan sette krav om at inng.fakturaer godkjennes i approval før de kan oppdateres i regnskapet. 

Tilleggsønske 1 utover dette er for eksempel å kreve minimum 2 godkjennere i approval

Tilleggsønske 2 er å kunne utelukke valgfrie leverandører ("internleverandører") fra disse kravene. (bare administrator må kunne sette disse overstyringene pr leverandør)

5 Kommentarer
OleNoer
VISMA
av OleNoer
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

For å sikre best mulig oversikt over hvilke ønsker og idéer flest ønsker, er det viktig å se hvor mange som har de samme behovene. Oppfordrer derfor alle til å stemme om de synes dette er en god idé

Mantena_AS
CHAMPION *
av Mantena_AS

Dette skulle det vært unødvendig å be om.  Det skulle vært standard!  At jeg som en vanlig regnskapsmedarbeider skal kunne oppdatere og utbetale en faktura på mange millioner, uten at noen andre har vært inne å sjekket noe som helst, er jo helt hårreisende! 

Joakim B
PARTNER
av Joakim B

Hei

Denne funksjonaliteten ligger i systemet. Jeg vet ikke når det eventuelt kom, men er brukt av flere kunder. På Leverandørkortet under Generell informasjon finner du Godkjenningsinnstillinger. Dersom denne er på får ikke regnskapsarbeider oppdatert fakturaen før den er godkjent i Approval. Denne velges som du beskriver i Tillegsønske 2, per leverandør. 

 

Nå er også 4-eyes principal på plass for Tillegsønske 1. 

 

@K_E_Magnussen , er ikke dette en løsning for det du beskriver i tråden her? 

 

 

K_E_Magnussen
CHAMPION *
av K_E_Magnussen

Det kom løsning på dette  i 2020 @Joakim B 

Markus Wang
VISMA
av Markus Wang
Status changed to: Status: Implementert
 
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"