avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Tone73
CHAMPION *

Visma.net Financial muligheter for å frigi vedlegg i inngående faktura for å vise på egen skjerm

av Tone73 (Oppdatert ‎20-09-2021 14:28 av Petter L Johansen VISMA )
Status: Stem - Vi vurderer!

Hei, ønske om at man kunne hatt en knapp for å frigi vedlegg og vise de på egen skjerm sånn at visningen ved føring av inngående faktura kan være på en skjerm og føring av inngående faktura på en skjerm så bilde for begge ble litt større enn om man har inngående faktura samt vis filvedlegg sammen på en skjerm eller må dra det ut over 2 skjermer for å få det større og når man lukker for å føre neste inngående faktura så må man tilpasse det på nytt.

3 Kommentarer
IMS1
CONTRIBUTOR **
av IMS1

OG mulighet for automatisk åpning av fil, for ved kontroll av bokføringen må man alltid trykke den kommandoen ekstra.

LNO
CHAMPION *
av LNO

Støttes - skjønner ikke at dette ikke er noe som prioriteres

Tone73
CHAMPION *
av Tone73

For å nevne andre programmer der dette er mulig, PowerOffice eller Duett som sikker er bygd opp annerledes, der kan man frigi dokumenter og flytte de på annen skjerm og da for eksempel velge å ha skjerm på høykant sånn at man ser "hele" fakturaen. Der kan man også ved opplasting av vedlegg til inngående fakturaer også selv bestemme rekkefølgen på bilagene. Her i Visma opplever jeg også nå at en inngående faktura med andre fakturaer fra underleverandører kommer inn i feil rekkefølge selv om faktura er sendt fra leverandør fra system (24Seven) som e-faktura.