Mine områder
Hjelp
Lene
CONTRIBUTOR **

Redigering av returnerte utlegg i appen

av Lene
Status: Stem - Vi vurderer!

Majoriteten av våre ansatte bruker kun NetExpense-appen (håndtverkere). Ofte må vi på lønn avvise utlegg pga mangelfull info, og vi får stadig telefoner fra frustrerte håndtverkere fordi de ikke får rettet opp det som er feil. Fra vårt gamle reiseregningssystem er vi vant til at utlegg som blir avvist/returnert, kan redigeres av den ansatte for så å sendes inn på nytt. Dette er sterkt savnet i NetExpense-appen.

5 Kommentarer
Tone73
CHAMPION ***
av Tone73

Dette burde jo være en mulighet, blir jo for tungvint hvis det avvises også må det legges inn på nytt. Vil det da si at man må ta bilde av alle kvitteringer på nytt (som man da har kastet) eller hvordan løses det med den løsningen som er i dag hvis man ikke kan redigere?

Lene
CONTRIBUTOR **
av Lene

Nei, bilde av kvittering legger seg visstnok tilbake der de henter det opp i fra når de lager refusjonsbilaget. Jeg har ikke testet dette, men fått det bekreftet fra Visma.

Tone73
CHAMPION ***
av Tone73

Vi har også håndtverkere som legger inn sine utlegg i appen Employee, men de får ikke der knyttet utleggene mot prosjekter og kostnadsbærere eller lagt inn i appen datoer for når utleggene har vært. Er dette noe som snart kommer så man kan få brukt appen på en bedre måte?

 

Lene
CONTRIBUTOR **
av Lene

Våre håndtverkere  registrerer på prosjekt (og dato) når de legger inn utlegg, diett eller km i Employee-appen, så det burde ikke være noe problem. 

Tone73
CHAMPION ***
av Tone73

Vi får bare opp at vi kan legge inn navn på reiseregning og kommentar også står det at kostnadsfordeling må gjøres i Visma.net Expencebilde.jpg

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"