Mine områder
Hjelp
Jannicke Mathiesen
CONTRIBUTOR **

Ønsker å ha Overtid til avspasering med på lønnsslipp

av Jannicke Mathiesen
Status: Stem - Vi vurderer!

Ønsker å ha Overtid til avspasering med på lønnsslipp, da vi ikke har tilgang til Calendar for ansatte

6 Kommentarer
Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid
Status changed to: Status: Trenger mer informasjon

Hei! 

Fører Administrator timer i Calendar i dette tilfellet, eller brukes et eksternt system?

Mvh

Hanna

Jannicke Mathiesen
CONTRIBUTOR **
av Jannicke Mathiesen

Hei

Har akkurat byttet til Payroll, men jeg har bare registrert over timer fra Huldt&Lillevik foreløpig. Det har ikke vært noen timer til oppspart enda. I Huldt& Lillevik hadde jeg en lønnsart som het OPPSPARTE TIMER, og da registrerte jeg timene til avspasering på denne lønnsarten, og når de fikk de ut, brukte jeg samme lønnsart med minus foran timeantallet. Jeg er vel administrator og mener å huske at Tina på Proplan i Kristiansand sa at jeg måtte registrere timene i Calendar.

De ansatte her ønsker å kunne se på lønnslipp til enhver tid hvor mange timer de har oppspart.

Vet ikke helt om dette er svar på spørsmålet ditt.

Eide Marianne
CHAMPION ***
av Eide Marianne

Samme ønske her!  En egen saldolønnsart.

Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid

Hei @Jannicke Mathiesen ! 

Hvis dere ønsker å en lønnsart for å føre timer pluss og minus manuelt, så skal det være mulig å opprette dette.

Ta kontakt med support, så kan de hjelpe deg med å sette det opp.

Mvh

Hanna

av Rune Sjølie1
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

Elin Fuglstad2
CONTRIBUTOR **
av Elin Fuglstad2

Hei,

Vi henter timer over fra annet system, og har arter for opparbeidet og avspasert. I H&L fikk vi disse summert opp i en saldo som kom nederst på lønnsslippen. Betyr dette over at det er mulig å få frem en slik saldo i Payroll også?

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"