Mine områder
Hjelp
Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Ønsker at feriepengelisten viser den samlede forpliktelsen

av Nils Fossum (Oppdatert ‎18-10-2021 09:40 ( )
Status: Akseptert - Ikke Planlagt

Hei,

Hvis det er slik at man ikke pr. i dag har en feriepengerapport/feriepengeliste i Payroll som viser den samlede forpliktelsen ønskes selvfølgelig det. Er fersk bruker men har inntrykk av at man nå må bruke to rapporter som manuelt legges sammen for å få frem dokumentasjon på gjelden man har. Håper selvfølgelig at jeg tar feil her og at rapporten allerede finnes i systemet.

Mvh

Nils

13 Kommentarer
av Anne Stine Kjelstad

Vi ønsker et utskriftsparameter som gir en valg om å inkludere feriepegner til gode for tidligere år.

Dette er nyttig i forhold til oppfølging av eventuelt utestående feriepenger, eller skyldige.

av Jens Erik Mjølnerød

og samtidig at ikke feriepengegrunnlaget for en kjøring som ennå ikke er kjørt, ikke skal være med i feriepengelista.

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Det er allerede implementert @Jens Erik Mjølnerød .  Merk feltet Kun utbetalte resultater under Filtre, så får du kun med godkjente lønnskjøringer.

Wenche 😊

av Jens Erik Mjølnerød

Takk @Anonymous - da har jeg sovet i timen 🙂

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous
Status changed to:

Bente Østefjells
CONTRIBUTOR *
av Bente Østefjells

Vi har gått over til Payroll i april i år.

Ved valg "Kun utbetalte resultater", kommer ikke beløpene, grunnlag og feriepenger, som er registrert manuelt som inngående saldo med i summen på listen. Hvordan løse dette?

Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid
Status changed to: Status: Akseptert - Ikke Planlagt

Hei! 

Vi ser absolutt dette behovet. Vi har laget en sak på dette til backlogen vår. Jeg vet ikke akkurat når vi kommer til å løse den enda, men det blir oppdatert så snart vi har planlagt den.

Mvh

Hanna

Mathews A
CONTRIBUTOR **
av Mathews A

Hei,

Feriepengerliste som det ble presentert i H&L var det absolutt beste. Hvorfor kan ikke Payroll ha det samme. Med den rapporten kunne vi se hele forpliktelsen til en hver tid uten å summere manuelt.

Mvh

Mathews

Eide Marianne
CHAMPION ***
av Eide Marianne

@Mathews A Jeg spurte om dette denne uken, og fikk til svar at jeg kunne ta ut liste for hvert opptjeningsår og summere de to listene i excel! Et absolutt tilbakeskritt i forhold til H&L

Hedvig Engen
CONTRIBUTOR *
av Hedvig Engen

Hei, 

Det er også ønskelig at skyldig arbeidsgiveravgift av feriepengene fremkommer på feriepengelisten slik som i H& L. 

LNO
CHAMPION ***
av LNO

Helt enig

Virker uproft at man skal sitte og bruke 2 rapporter og måtte selv regne det ut, mtp dokumentasjon til revisorer

Mathews A
CONTRIBUTOR **
av Mathews A

I tillegg kunne de ha vist samlet AGA pliktig beløp i sted for at vi må trekke fra beløp fra NAV og legge til pensjonstallene. Særlig tungvint siden en del av rapportene er kun i pdf format. Jeg savner alle de avstemmingsrapportene i excel format som vi hadde i H&L.

Merethe Rumiatti
CONTRIBUTOR *
av Merethe Rumiatti

Hei

Ja, den feriepengelisten er stort tilbakeskritt fra H&L. Støtter alle kommentarer her og håper virkelig at dette er noe som er prioritert. I tillegg det å kunne sortere pr kostnadssted er et savn. Alt må gjøres manuelt og det er dumt.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"