Ser at ønsket er endret til akseptert - ikke planlagt 07.10.21 av Wenche Jacobsen. Kan noen si når det vil være på plass? Det er en viktig rapport i.f.t årsberetninger osv. Jeg har nylig gått over til Payroll fra H&L og stusser veldig på muligheter som vi hadde der ikke har blitt utviklet raskere. Trist nå når alle må ut av H&L etter 2022 😞
Arbeidsgivere kan logge seg på "Min side - arbeidsgiver" hos NAV. Prøver å gjøre det nå for å se om denne opplysningen kan leses ut fra den siden. Den kan ikke det direkte men om det ikke er for mange aktive ansatte er det mulig å regne seg frem til dette. Men det kan jo spilles inn til NAV at de kan utvide rapporteringen på denne siden. Da vil alle, uansett lønnssystem, ha tilgang til en slik rapport.
Tilgang til innsynstjeneste for arbeidsforhold innrapportert via a-meldingen gis automatisk til:
daglig leder/administrerende direktør
styrets leder
innehaver av enkeltpersonsforetak
deltaker i ansvarlig selskap (ANS og DA)
bestyrende reder
bostyrer i konkursbo (omfatter ikke foretaket som er gått konkurs) og andre bo
komplementar (kun fødselsnummer)
norsk representant for utenlandsk enhet
Du kan også ha rettighetenInnsyn i Aa-registeret for arbeidsgivere.
Statusen på dette ønsket er Akseptert - Ikke planlagt. Det innebærer at idéen er er lagt i planene for videre utvikling av Payroll, men at tidspunktet for når det utvikles foreløpig ikke er bestemt. Når ideen er planlagt, flyttes den til status Akseptert planlagt.
Hiver meg på her. Vi gikk over til Payroll i 2021. Antall årsverk skal også være med i noter på selskapene. Dette fikk vi tidligere lett ut fra H&L, og ble overrasket nå når jeg ikke kan finne dette i Payroll - trodde dette var en standard rapport som lå i alle lønnssystemer. Det burde ikke være nødvendig å måtte logge inn på NAV når dataene allerede ligger i lønnssystemet. Håper på fortgang her.
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn