for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Jeg savner en del gode rapporter i Visma Payroll.
Først og fremst ønsker jeg en rapport på linje med rapporten transaksjoner per person som man kan hente ut i Huldt & Lillevik. Verken registreringslisten, regnskapsrapport detaljert eller nåværende transaksjonsliste i excel oppleves like brukervennlig og oversiktlig. Registreringslisten tar heller ikke med seg alle registreringer som blir gjort i lønnskjøringen, og blir i så måte ubrukelig.
I Huldt & Lillevik kan vi hente ut Generell statistikk på lønnsrapporter, og en lignende rapport savnes i Payroll. De jeg finner i payroll som kan sammenlignes oppleves rotete, jeg tror dette er mye pga oppsettet.
Jeg kan heller ikke se å finne en god måte å få ut personalkort på. Eneste jeg har sett er en personalliste, som i og for seg kan fungere, men den er kun mulig å hente ut i excel. Jeg ønsker meg personalkort som sorterer på ansatte (et kort per ansatt) og som kan hentes ut i pdf-format uten for mye jobb.
En rapport som sorterer på ansatt og viser hittilverdier på alle brukte lønnsarter i inneværende år er også grei.
Generelt opplever jeg ikke rapportene som gode, og ender ofte opp med å lete mer enn nødvendig.
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.