Mijn Communities
Help

Mijn YouServe uitleg voor Medewerkers, Managers en HR Professionals (Quick Reference Cards)

21-11-2023 10:01 (Bijgewerkt op 17-04-2024)
  • 5 Antwoorden
  • 3 kudos
  • 1414 Weergaven

In de bijlage vind je documenten vinden waarin we uitleg geven voor gebruikers binnen Mijn YouServe. Hierin proberen we het de gebruikers makkelijker te maken wanneer zij beginnen met het gebruik van Mijn YouServe en dat zij weten hoe ze moeten navigeren naar de juiste processen. Deze kan je gebruiken als basis voor uitleg naar jouw gebruikers. 


Je kan deze documenten eventueel aanpassen naar meer specifieke onderdelen van jouw organisatie zoals bijvoorbeeld de printscreens met jullie eigen banner en het logo. 

 

Opmerkingen
Marcella Beuger
CONTRIBUTOR *
door Marcella Beuger

Zijn deze QRC's ook in het Engels beschikbaar?

door Johan Devillé

Beste @Marcella Beuger

Op jouw verzoek zijn de QRC's nu ook beschikbaar in het engels.

Met vriendelijke groet,
Johan

MandyBottelberghs
CONTRIBUTOR **
door MandyBottelberghs

Goedemiddag,

 

Even een gekke vraag misschien. Maar wanneer ik inlog en bij Mijn Portaal ga kijken staat daar Self Service. Wanneer ik daarop klik kom ik niet in mijn eigen persoonlijke Self Service terecht maar bij de Self Service die voor mijn Professional account beschikbaar is.

Als ik de beschrijving lees zou ik daar dus mijn persoonlijke Self Service omgeving moeten zien? Of doe ik iets verkeerd?

Ook als ik dan bijvoorbeeld naar Personeelsdossier ga kom ik uit op de pagina waar ik alle personeelsdossiers kan inzien en niet die van mij persoonlijk.

 

Ik hoor het graag even, alvast bedankt.

 

M.vr.gr.

Mandy Bottelberghs

door Johan Devillé

Goedemiddag @MandyBottelberghs ,

Waarschijnlijk zal dit kennisartikel je vraag beantwoorden.
indien niet, dan adviseer ik jou om contact op te nemen met de Service Desk.

Met vriendelijke groet,
Johan

MandyBottelberghs
CONTRIBUTOR **
door MandyBottelberghs

Goedemiddag @Johan Devillé 

 

Blijkbaar hebben wij de rechten niet om dit zelf aan te passen.

Zojuist een ticket aangemaakt, dus hopelijk wordt het snel opgelost.

 

Bedankt en een fijn weekend.

 

M.vr.gr.

Mandy Bottelberghs