Mijn Communities
Help

VOG: Ik ben bezig met testen, maar ik zie na indienen geen Self Service workflow

05-04-2024 09:19
  • 0 Antwoorden
  • 1 kudos
  • 128 Weergaven

Ben je als beheerder aan het testen maar wordt er geen Self Service workflow gestart? Dan zijn er zaken belangrijk om te controleren.

  • Inrichting Self Service workflow
    • In de handleiding staat exact beschreven waar de workflow aan moet voldoen. Denk aan de naam van de workflow, activiteit, knop en namen van de twee bijlagen. Controleer of je exact hetzelfde gebruikt (inclusief dezelfde opzet kleine/hoofdletters). 
  • Inrichting Self Service formulier
    • In de handleiding staat exact beschreven welke 2 rubrieken verplicht op het formulier moeten staan. Controleer of deze rubrieken inderdaad op je formulier staan.
  • Autorisatie Self Service
    • Controleer of je inderdaad rechten hebt op de workflow, bijvoorbeeld als PSA-gebruiker voor 'Behandelen PA'. En wellicht ook nuttig om te kijken of je inderdaad de autorisatie hebt over de (test)-medewerker waarmee je de VOG hebt ingediend.

Heb je de inrichting helemaal gecontroleerd? En heb je iets aangepast (b.v. een kleine typfout in de bijlagen) dan zal 's nachts opnieuw de eerder ingediende VOG alsnog worden aangeleverd aan Self Service. Dat wordt zelfs 60 nachten opnieuw geprobeerd. Die test VOG is dus niet verloren. 

 

Lukt het met bovenstaande stappen toch niet? Maak dan een melding aan bij het ServiceCenter. Daarin ontvangen we bij voorkeur minimaal de volgende gegevens van de test gebruiker die de VOG heeft geupload:

  • Persoonsnummer (b.v. 200010)
  • Youforce ID (b.v. RQ267496)
  • Gebruiker ID (b.v. 0e6a62b8-de39-4bc4-92e9-f909abe2abdd)

Op basis daarvan zullen we kijken hoe we je verder kunnen helpen bij de test.

Medewerkers