Mijn Communities
Help

Welke voorwaarden zitten er aan het koppelen van een adreswijziging aan een Self Service workflow?

28-12-2021 13:39 (Bijgewerkt op 29-02-2024)
  • 4 Antwoorden
  • 1 kudos
  • 477 Weergaven

In de beheerdershandleiding (Handleiding Youforce app voor functioneel beheerdersis beschreven welke informatie hiervoor nodig is.

 

Vanuit Self Service is het nodig om de volgende informatie te weten

  • De naam van de workflow die gekoppeld moet worden (b.v. Adreswijziging)
    • Note: er kan dus één workflow worden gekoppeld
  • De naam van de activiteit (b.v. Indienen MW)
    • Note: de activiteit moet in Self Service zijn aangemerkt als ''start activiteit''
  • De naam van de knop (b.v. verzenden)

Vervolgens worden de volgende gegevens vanuit de Youforce app naar Self Service verstuurd:

 

Item in Youforce app Verwerking in Self Service Opmerking
Woonadres    
Ingangsdatum FS0060  
Woonadres met ingang van P01012 Deze rubriek is niet noodzakelijk op het Self Service formulier.
Woonland P01024  
Postcode P01020  
Huisnummer P01016  
Huisnummer toevoeging P01018  
Straat P01014  
Woonplaats P01022  
Postadres
   
Gebruik een specifiek postadres  A00001

De vraag ''Is dit ook uw postadres ?'' zal de waarde ''Nee'' krijgen.

De rubriek A0001 mag dus maar één keer als input veld in het Self Service formulier opgenomen worden 

Postadres met ingang van P01011

Deze rubriek is niet noodzakelijk op het Self Service formulier.

Land
P00847

 

Postcode
P00313

 

Huisnummer P00367

 

Huisnummer toevoeging P00368

 

Straat P00365

 

Plaats
P00847

 

 

Opmerkingen
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog
Evelien van der Haagen1
CONTRIBUTOR **
door Evelien van der Haagen1

@Bastiaan Friederichs Als de adreswijziging wordt afgewezen in de gekoppelde workflow in Selfservice, toont hij in de app bij de medewerker wel alsof hij verwerkt is. Is dit een bekend probleem? 

door Remco te Ronde

Hoi @Evelien van der Haagen1,

 

Inderdaad zodra een medewerker in de App zijn/haar adres wijzigt dan ziet de medewerker in de App meteen zijn/haar nieuwe adres. Ondanks dat het nieuwe adres nog bijvoorbeeld goedkeuring nodig heeft in Self Service.

 

We hebben dit bewust gedaan om te zorgen dat de medewerker niet in verwarring wordt gebracht ''heb ik mijn nieuwe adres nu wel of niet al doorgegeven''.

 

De vraag is wat je precies bedoeld met ''afgewezen''. Als ''afgewezen'' naar een eindstatus in Self Service gaat (zoals *afgekeurd) zou het wel moeten werken. Als je de adres workflow ''hard'' verwijderd speelt het volgende:

Wat gebeurt er als de adres wijziging in Self Service wordt verwijderd?

Evelien van der Haagen1
CONTRIBUTOR **
door Evelien van der Haagen1

Bedankt, dit is precies wat ik zocht!