Mijn Communities
Help

Handleiding Youforce App en desktop - Verzuim Management

17-04-2024 23:24 (Bijgewerkt op 17-04-2024)
  • 4 Antwoorden
  • 5 kudos
  • 419 Weergaven

Dit document is bedoeld voor functioneel beheerders van organisaties die zowel in de Youforce app als in Youforce op de desktop gebruik (willen) maken van nieuwe functionaliteiten van Verzuim Management. In dit document wordt de werking en inrichting beschreven. 

 

Dit document is niet bedoeld als gebruikershandleiding voor eindgebruikers zoals medewerkers en managers, maar het document beschrijft welke functionaliteit beschikbaar is en hoe het in gebruik genomen kan worden.

Opmerkingen
Anja Brouwer1
CHAMPION ***
door Anja Brouwer1

@Marc Draaijers Het documet is van okt 2023. Het artikel is 17-4-2024 bijgewerkt. Wat is er bijgewerkt?

Evelien
CONTRIBUTOR ***
door Evelien

Goedemiddag @Marc Draaijers ,

 

Fijn dat er veel in de app kan.

 

Wat zijn de dingen die nog niet in de app kunnen en waarvoor je nu nog steeds wel naar Verzuimmanagement moet gaan, als eindgebruiker?

 

Bestaat er ook een handleiding/instructiefilmpje voor eindgebruikers voor Verzuimtaken (in Verzuimmanagement), alsjeblieft? We merken dat mensen het nu lastig vinden om verzuimtaken juist en tijdig af te handelen. 

door Marc Draaijers

@Anja Brouwer1 , Er is aan de handleiding niets bijgewerkt. De handleiding was echter nooit onderdeel van de kennisbank. Op 17-04-2024 heb ik de handleiding toegevoegd aan de kennisbank.

door Marc Draaijers

@Evelien , Ik denk dat het op dit moment makkelijker is om jouw eerste vraag om te draaien. Op dit moment kan je taken uitvoeren in de app waarvoor het afdoende is om een notitie achter te laten zoals een wekelijks contactmoment.  Taken waarvoor een document moet worden opgesteld zoals de taak voor het opstellen van het Plan van Aanpak moet nog worden uitgevoerd in Verzuim Management. Ook zaken zoals controle op volledigheid dossier etc. dienen nog te worden uitgevoerd in Verzuim Management. Zou jij kunnen aangeven wat veelal het startpunt is voor het uitvoeren van verzuimtaken? Is dat de inbox op Mijn Youforce, de optie Verzuimtaken in Mijn Youforce of start de gebruiker in Verzuim Management? Wij zijn overigens voornemens om een instructiefilmpje te maken zoals ook voor andere processen beschikbaar. 

Medewerkers