for automatisk at få relevante produkter
for automatisk at få relevante produkter
Hvis du har spørgsmål eller ønsker til vores kurser og webinarer, må du meget gerne kontakte os på: kursus.enterprise@visma.com.
Herunder finder du en kalenderoversigt over de webinarer, der allerede er planlagt for 2024.
Webinarkalender for 2024
Dato | Ugedag | Navn | Type | Løsning | Afholdelsessted |
4. november | Mandag | Juridiske indspark - Ansættelse og Opsigelse | 45 min | Jura | Online |
5. november | Tirsdag | Nyhed - Få fleksibilitet med afholdt ferie tilbage i tiden | 30 min | Visma Løn + Finans + Outsourcing + HR + My Visma og Time | Online |
6. november | Onsdag | Tips og tricks til rapporter i Visma Løn | 1,5 time | Visma Løn + Finans + Outsourcing | Online |
12. november | Tirsdag | Velkommen til Customer Care | 1 time | Visma Løn + Finans | Online |
13. november | Onsdag | Outsourcing: Optimering og effektivisering af jeres lønafstemningsprocesser | 1 time og 45 min | Outsourcing | Online |
18. november | Mandag | Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn Finans? | 45 min | Visma Løn Finans | Online |
18. november | Mandag | Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn? | 45 min | Visma Løn | Online |
9. december | Mandag | Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn? | 45 min | Visma Løn | Online |
10. december | Tirsdag | Velkommen til Customer Care | 1 time | Visma Løn + Finans | Online |
11. december | Onsdag | Juridiske indspark - AI | 45 min | Jura | Online |
12. december | Torsdag | Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn Finans? | 45 min | Visma Løn Finans | Online |
Du skal være en tilmeldt bruger for at kunne skrive en kommentar her. Hvis du allerede er tilmeldt, skal du logge på. Hvis du ikke er tilmeldt, så skal du tilmelde dig og logge på.
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.