Mijn Communities
Help

Support tegel voor HR professionals op startpagina Youforce vervalt per 1 mei

door Meulstee (Bijgewerkt ‎08-04-2022 11:51 door Meulstee VISMA )

Let op!: De support tegel voor HR professionals op startpagina Youforce vervalt per 1 mei. Meer informatie hierover vind je hier 

 

 

7 Opmerkingen
Marjan Arends M4P
CONTRIBUTOR *
door Marjan Arends M4P

Hoe kan ik als externe inhuur dan nog een call aanmaken?

door Brian van de Grift

Beste Marjan,

 

Binnen de organisatie die jou inhuurt kan de beheerder rechten toekennen voor Mijn Visma Raet. Je benadert Mijn Visma raet via de inlogpagina op de Visma raet website. In principe is iedereen die al rechten heeft overgezet, dus zou dat moeten lukken. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan even contact op met de beheerder van jouw opdrachtgever

Marjan Arends M4P
CONTRIBUTOR *
door Marjan Arends M4P

Hallo Brian,

 

Ik heb een account op mijn eigen zakelijk(zzp) mailadres. Als ik voor meerdere klanten van Raet een opdracht doe, krijg ik dan een keuze voor welke klant ik een call aan moet maken? 

 

 

 

 

 

door Brian van de Grift

@Marjan Arends M4P Ik zoek het voor je uit en kom erop terug.

door Brian van de Grift

@Marjan Arends M4P Binnen Mijn Visma Raet is er verschil tussen “Mijn organisatie” (waar je facturen kunt raadplegen en contactpersonen als gebruikers kunt beheren) en “Mijn support” (waar je service aanvragen kan indienen en volgen):

 

  • In “Mijn organisatie” kun je met hetzelfde e-mailadres voor verschillende klanten zijn geautoriseerd. Binnen “Mijn organisatie” kun je dan via “Organisatie kiezen” wisselen van de ene klant naar de andere.
  • “Mijn support” vereist een uniek e-mailadres voor elke combinatie van klant en contactpersoon. Dit betekent dat je in Mijn Visma Raet moet inloggen met verschillende e-mailadressen om service aanvragen voor verschillende klanten te beheren. Je gebruikt daarvoor dus verschillende gebruikersaccounts met aparte wachtwoorden. Om te wisselen van klant moet je uitloggen en opnieuw inloggen in Mijn Visma Raet (Visma Home).
Marjan Arends M4P
CONTRIBUTOR *
door Marjan Arends M4P

Hallo Brian,

Bedankt voor het uitzoeken

Ik hoop dat hier nog wel een oplossing voor komt. Ik denk eerlijk gezegd dat interimmers hier niet blij van worden. Ik in ieder geval niet.

door Brian van de Grift

@Marjan Arends M4P We nemen dit mee in de doorontwikkeling van Mijn Visma raet.